نوشته شده توسط : suzi

هتلهای چهار ستاره در دبی

 

در تور دبی فروردین 95 حتما در این هتل اقامت کنید.هتل چهار ستاره و لوکس کلاور کریک دبی هتلی مجلل و مدرن است که در منطقه مرکزی دیره دبی قرار گرفته است و امکان دسترسی آسان به بسیاری از جاذبه های توریستی شهر و مراکز تجاری را دارد . این هتل چهار ستاره تا فرودگاه بین المللی دبی و نهر دبی پیاده ، 10 دقیقه فاصله دارد. این مرکز اقامتی لوکس در تور لحظه آخری دبی با برخورداری از ترانسفر رفت و برگشت رایگان، به برخی مراکز خرید و ساحل، آسایش گردشگران تور دبی را تضمین کرده تا آنها احساس رضایت بیشتری نمایند. شکل ظاهری هتل از معماری مدرن بهره برده و تشکیلات داخلی آن بسیار پیشرفته بوده و شامل امکاناتی مدرن و تزیینات زیبایی است. محیط هتل آرام و بکر بوده و پاکیزگی در آن بسیار شاخص می باشد. تمامی کارکنان هتل شبانه روز در تلاش هستند تا مطابق با نیاز های گردشگران تور دبی، خدماتی با کیفیت را به ایشان ارائه نموده و نظرشان را در تور دبی تعطیلات بهار 95 جلب کنند. 

 

 

 

 

 

 

هتل هالمارک دبی واقع در منطقه دیره دبی و نزدیک به ایستگاه مترو الرقه و مرکز خرید الغریر یکی از هتلهای چهارستاره و لوکس دبی به شمار می آید.موقعیت هتل هالمارک  دبی بسیار مناسب بوده و به بسیاری از جاذبه های گردشگری دبی ، مراکز تجاری ، بازار طلا و ادویه جات ، آبنمای موزیکال دبی و بازار مینا نزدیک می باشد .در تور دبی 95 این هتل را فراموش نکنید. معماری و طراحی هتل هالمارک دبی به نحوی بوده تا بتواند با 114 اتاق و سوئیت با بهره مندی از وسایلی زیبا و نور مناسب ، امکاناتی تاپ و به روز ، فضایی رویایی و دلنشین را برای میهمانان تور دبی به وجود بیاورد.امکانات هتل هالمارک دارای امکانات ورزشی و تفریحی سرشار از تحرک وسرزندگی می باشد  که بسیار متنوع و مفرح است . سالن بدنسازی مجهز ، سونا ، ماساژ ، استخر روباز برای کودکان و بزرگسالان ، آرایشگاه ، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی ، صبحانه در اتاق ، خدمات شستشوی لباس ، مرکز خرید برای خرید گردشگران تور دبی تعطیلات اردیبهشت 95  ، صرافی ، خدمات پزشکی ، خدمات کپی و فکس ، کرایه اتومبیل ، خدمات تور و تهیه بلیط ، پذیرش شبانه روزی و بسیاری امکانات رفاهی دیگر در این هتل به گردشگران تور دبی خرداد 95 ارائه می شود.

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره در دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

پارکهای تفریحی در دبی

 

پارک زعبیل در دبی به عنوان یکی از مراکز مهم تفریحی در دبی به شمار می رود که عصرها مملو از توریست هایی است که برای گذران اوقات فراغت به دبی می روند.این پارک دبی دارای انواع امکانات تفریحی متنوعی در تور دبی است. برای نمونه فضای سبز بسیار وسیع آن محل نشستن اهالی است و هیچ گونه محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد.از ویژگی های ممتاز این مرکز تفریحی و پارک زیبا، وجود مرکز تجاری مشهور دبی در نزدیکی آن برای مسافران تور دبی تعطیلات عید 95 است. خیابان مشهور کرامه نیز در نزدیکی پارک واقع است. منظره خور دبی نیز از پارک قابل مشاهده است. سالن تئاتر دبی ۳ در این پارک گنجایش ۲۰۰۰ نفر را دارد که محل مناسبی برای همایش های ملی سالانه است.

 

 

یکی از جاذبه های گردشگری دبی، پارک فراری در دبی است که این مکان جذاب به علاقمندان به ماشین های فراری پیشنهاد میشود.این پارک در منطقه ابوظبی واقع شده و مساحت این پارک بزرگ چهل هکتار است که در جزیره یاس قرار دارد و هدف ساخت این پارک، برای علاقمندان به ماشین های فراری در تور دبی نوروز 95 بوده است.در این پارک بزرگترین آرم فراری ساخته و قرار گرفته است، همچنین  فروشگاه و نمایشگاه هایی با ابزار و لوازم تزئینی با مارک فراری برای عرضه به بازدید کنندگان تور دبی، وجود دارد.در این پارک موزه ای از اتومبیل های فراری ساخته شده که از تمام مدلهای فراری در آن برای تماشا به نمایش گذاشته شده است.یکی ار پرسرعت ترین ترن هوایی جهان در این پارک قرار دارد که سرعت این ترن ۱۵۰ مایل در ساعت میباشد و یکی از مهیج ترین تفریحات تور دبی 95 به شمار می آید.در این پارک شبیه سازی های سرعت، با ماشین های فراری صورت گرفته شده و همچنین زمین های مسابقه ای مخصوص کودکان در تور دبی بهار 95 ساخته شده است.

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارکهای تفریحی در دبی,دیدنی های دبی , جاذبه های دبی , تفریحات دبی , جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

هتل رویال میراژ دبی

هتل رویال میراژ دبی هتلی 5 ستاره که در منطقه ماریانا دبی واقه شده است و از لحاظ موقعیت مکانی فوق العاده است و همچنین دارای نمایی زیبا از خلیج فارس می باشد. این هتل دارای 231 اتاق و سوئیت می باشد که دارای دکوراسیون به سبک کلاسیک و مجهز به امکانات روز هتلداری است که می توان به تلویزیون هوشمند ، اینترنت پرسرعت ، حمامی لوکس و همچنین بالکن اختصاصی برای مسافران تور دبی فروردین 95 که نمایی رو به باغ و دریا دارند. از دیگر امکانات هتل رویال میراژ دبی می توان استخر ، مرکز ورزش های آبی ، زمین های بازی تنیس و گلف ، رستوران ، ماساژ ، حمام ترکی ، کتابخانه ، سالن زیبایی و مرکز تفریحی برای کودکان را نام برد.این هتل دارای ساحا اختصاصی نیز می باشد و باغ هایی زیبا و سرسبز نیز به چشم می خورد . گردشگران تور دبی بهار 95 اگر قصد رفتن به پارک آبی را دارند فاصله این هتل تا پارک آبی 10 دقیقه می باشد و تا برج الخلیفه 20 دقیقه فاصله دارد.

 

هتل ال موروج روتانا دبی

هتل ال موروج روتانا دبی هتلی 5 ستاره در شهر توریستی دبی میباشد که جز انتخاب بیشتر مسافران می باشد که مجهز به بهترین امکانات هتلداری و خدمات مختلف می باشد ، این هتل به طور 24 ساعته آماده پذیرش مسافران تور دبی اسفند 94 هستد . این هتل از لحاظ موقعیت مکانی در خیابان شیخ زاید قرار دارد و ساختمان هتل بسیار شیک می باشد و همچنین معماری زیبایی دارد و شما می توانید نمایی زیبا از شهر را مشاهده کنید. فاصله مرکز بزرگ دبی مال تا هتل ال موروج روتانا دبی بسیار کم می باشد و همچنین برج خلیفه نیز نیزدیک هتل می باشد . تعداد اتاق های هتل 247 تا می باشد. از امکانات این هتل برای میهمانان تور دبی 95 می توان به اتاق کنفرانس ، آسانسور ، اینترنت پرسرعت ، رستوران ، کافه ، استخر ، پارکینگ رایگان به همراه راننده ، خدمات نگهداری کودک ، صندق امانات ، امکانات برای معلولین و . . . اشاره کرد. شما می توانید اقامتی دلچسب و به یاد ماندنی را در هتل ال موروج روتانا دبی تجربه کنید.

 

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های 5 ستاره در دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

بازار پارچه دبی

در بازار پارچه که از بهترین مراکز خرید دبی است از کتان تا ابریشم، پارچه های ابریشمی تا ساری های زیبای هندی، پارچه های توری، قیطان و … همه یافت می شود. مسافران تور دبی نوروز 95 میتوانند در این مرکز خرید هر نوع پارچه ای را با هر نوع سلیقه ای پیدا کنند .این بازار یکی دیگر از مراکز خرید دبی میباشد و در خیابان الفهدی در منطقه بردبی قرار دارد.در این بازار از کتان تا ابریشم ، پارچه های ابریشمی تا ساری های زیبای هندی ، پارچه های توری ، قیطان و … همه در این بازار یافت می شود . در این جا می توانید هر نوع پارچه ای را با هر نوع سلیقه ای پیدا کنید .در تور دبی فروردین 95 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

بازار پارچه دبی

بازار پارچه دبی

 

مرکز خرید حمرين‌ سنتر‌ دبی

مرکز خريدحمرين‌ سنتر‌دبي یکی از بهترین مراکز خريد دبي بوده آماده بهترین خدمات برای مسافران تور دبی می باشدکه بسيار مدرن و زيبا و يکي از اصلي ترين جاذبه هاي توريستي اين شهر مي باشد. اين مجهز به سيستم هاي خنک کننده قوي و ساير امکانات مورد نياز مي باشند.در تور دبی فروردین 95 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید. هواي بسيار خنک در اين مرکز خريد باعث گرديده تا بسياري از مسافران به دليل گرماي شديد سطح شهر به ويژه در ماه هاي گرم سال، خريد از اين مرکز خريد به ساير مناطق دبي ترجيح دهند.حمرين‌ سنتر‌‌ واقع در ديره يک مرکز خريد معروف براي ميهمانان به شمار مي‌آيد و در حدود 80 فروشگاه، چندين رستوران و پارکينگ با ظرفيت 800 اتومبيل را ارائه مي‌دهد .در تور دبی نوروز 95 میتوانید از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید .

حمرين‌ سنتر‌

 

مرکز خرید اژدها دبی

مرکز خرید اژدها در دبی که شامل: نمایشگاه ها، مراکز خرید و رستورانها است.که ۴۰۰۰ شرکت فعال در زمینه محصولات چینی در آن مشغول به کار هستند.این مرکز خرید به چندین بخش بازرگانی و خدماتی و اداری تقسیم شده است.جاذبه اصلی آن معماری نادر آن است ۱۵۰۰۰۰ مترمربع در آن طرف مرکز خرید به بخش اول پروژه بین المللی نخل اختصاص دارد . در تور دبی نوروز 95 میتوانید از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید .این فروشگاه بزرگ مطمئناً جای بسیار مناسبی ست برای خرید های بزرگ و به تعداد زیاد. این فروشگاه برای مردم عادی و یا توریست ها جذابیت خرید ندارد ولی با هزار فروشنده اش می تواند هر تعداد جنس از هر چیزی را تامین کند.مسافران تور چین میتوانند از جذابیت این فروشگاه زیبا دیدن نمایند.در تور دبی فروردین 95 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

مرکز خرید اژدها دبی

مرکز خرید اژدها دبی

مطالب مرتبط:

تور دبی نوروز 95

تور دبی فروردین 95

مرکز خرید اژدها دبی

مرکز خرید اژدها دبی

مرکز خرید حمرين‌ سنتر‌ دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای خوب دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

هتل فورچون پرال دبی

 

هتل فورچون پرال دبی از هتل های 3 ستاره در منطقه دیره می باشد که دسترسی به نقاط دیگر شهر از این هتل آسان می باشد. قابل ذکر است که تا مترو 10 دقیقه فاصله دارد و تا پارک ساحلی و مراکز خرید مهم فاصله کمی دارد ، فاصله این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه می باشد. مسافران تور دبی تعطیلات پاییز 94 که در هتل فورچون پرال دبی اقامت داشته باشند می توانند نمایی زیبا با معماری معاصر را در شب تماشا کنند . اتاق های هتل مجهز به وسایل لازم  و دکوراسیون به روز بوده ، تعداد اتاق های آن 130 تا می باشد که بسیار بزرگ و راحت بوده از امکانات آن می توان به سیستم تهویه ، سیستم تصویری و صوتی ، یخچال ، اینترنت پرسرعت ، سالن بدن سازی ، صرافی ، استخر ، صندق امانات و . . . که مخصوص میهمانان تور دبی تعطیلات دی ماه 94 در هتل فورچون پرال دبی می باشد. همچنین قابل ذکر است برای افرادی که قصد برگزاری جشن ها و یا مراسم خود را در این هتل دارند می توانند از سالن آرایشگاه و سالن جلسه و ضیافت آن استفاده کنند.   

 

 


مطالب مرتبط:


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل فورچون پرال دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

 رستوران جام جم دبی

تور دبی رستوران ایرانی جام جم

رستوران جام جم دبیاز رستوران های ایرانی منطقه ساحل جمیرا می باشد که بسیار بزرگ و متشکل از دو طبقه است. این رستوران باداشتن پرسنلی خبره و مودب فضای گرمی را برای شما گردشران عزیز تور دبی زمستان 94 که این رستوران را برای نوش جان کردن غذا انتخاب کرده اید، فراهم آورده است. این رستوران غذاهای لذیذ با کیفیتی خوب و قیمتی مناسب را برای مهمانان خود سرو می کند.

تور دبی رستوران ایرانی جام جم

لازم به ذکر است که این رستوران علاوه بر غذای ایرانی غذاهای مدیترانه ای نیز سرو می کند. علاوه بر این در رستوران جام جم چای و قهوه نیز سرو می شود که گردشگران عزیز تور دبی پاییز 94 پس از نوش جان کردن غذای خود می توانند در فضای باز یا باغ این رستوران یک چای لذیذ را نوش جان کنند و لحظات خوشی را برای خود رقم بزنند. 

تور دبی ستوران ایرانی جام جم

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران جام جم دبی ,رستوران های دبی,بهترین رستوران دبی ,ارزان ترین رستوران دبی , رستوران خوب دبی, رستوران مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

رستوران کینگ کاخ دبی

رستوران کینگ کاخ دبی از رستوران های معروف دبیاگر دبی به حساب می آید و شما می توانید در سفر خود به این رستوران رفته و غذاهای ایرانی آن را امتحان کنید . این رستوران در منطقه دبیاگر دبی واقع شده است و برای رفتن به آنجا به خیابان پورسعید بروید. مسافران تور دبی دی ماه 94  اگر در این منطقه از دبی گرسنه شدند به رستوران کینگ کاخ دبی بروند و غذاهای ایرانی آن را که بسیار خوشمزه است انتخاب کنند و میل کنند .


رستوران شفا در دبی

رستوران شفا در دبی از رستوران های بیسار خوب در منطقه دبیاگر دبی می باشد که اگر در دبی قصد خوردن غذاهای ایرانی بسیار خوشمزه را داشتید سری به این رستوران بزنید . این رستوران  از لحاظ موقعیت مکانی در خیابان سطوه کنار مسجد قادری می باشد . گردشگران تور دبی زمستان 94 میتوانند انواع غذاهای ایرانی را در رستوران شفا در دبی تجربه کنند.

 


مطالب مرتبط:


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های معروف دبی ,رستوران های دبی,بهترین رستوران دبی ,ارزان ترین رستوران دبی , رستوران خوب دبی, رستوران مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi
 

فست فود شامیانا دبی

شامیانا اسم یکی از فست فودهای زنجیره ای در دبی می باشد که غذای هندی ارائه میدهد . این غذاها مخلوطی است از برنج ادویه دار و پیاز و سیب زمینی سرخ شده و جوجه های تندوری . اصل این غذا برمیگردد به پنجاب که در مرز پاکستان و هند قرار دارد و تشکیل شده از مرغ سرخ یا برشته شده که ابتدا در ماست خوابانده می شود و سپس به آن ادویه تندوری ماسالا اضافه می کنند .این رستوران بهترین غذا ها را در اختیار مسافران تور دبی زمستان 94 میگذارد. ادویه تندوری ماسالا ادویه ای است که از ترکیباتی مانند : سیر ، زنجبیل ، زیره سبز ، فلفل قرمز و گارام ماسالا که خودش ترکیبی است از چند ادویه دیگر تشکیل شده است . گردشگران تور دبی دی 94 که علاقه مند به غذاهای هندی هستند می توانند از غذاهای این فست فود میل کنند .

 فست فود شامیانا دبی

 مطالب مرتبط:

فست فود شامیانا دبی

تور دبی زمستان 94

تور دبی دی 94



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: فست فود شامیانا دبی ,رستوران های دبی,بهترین رستوران دبی ,ارزان ترین رستوران دبی , رستوران خوب دبی, رستوران مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi
 

هتل های خوب دبی

 هتل هالیدی این بر دبی

این هتل 4 ستاره مدرن دارای اتاق هایی با مبلمانی بسیار شیک و مدرن می باشند که رنگ آمیزی شاد و زیبایی دارند.از خدمات اتاق های این هتل بزرگ و مدرن می توان به تلویزیون LCD متصل به ماهواره ، حمام و دستشویی شخصی ، میز کار در هر اتاق ، روزنامه و گاو صندوق اشاره داشت.اینترنت هتل در تمامی فضاهای هتل به صورت رایگان قابل استفاده مسافرین بوده که امکانات راحتی را برای آنان فراهم می کند.در تور دبی زمستان 94 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.
از خدمات مرکز سلامتی هتل می توان به استخر بزرگ و زیبا در پشت بام هتل که امکان ورزشی شاد و مفرح را برای مسافرین هتل فراهم می آورد اشاره کرد البته سونای بخار و سالن ورزشی کاملا” مجهز هتل نیز امکان ورزش برای مسافران را فراهم کرده اند.امکان دسترسی به ساحل جمیرا و مرکز خرید دیره با سرویس رایگان را برای مسافرین فراهم کرده است.همچنین تنها با چند دقیقه پیاده روی ، برج المال دبی قابل وصول است.این هتل بهترین خدمات را به مسافران تور دبی دی 94 ارائه میدهد.

امکانات هتل هالیدی این بر دبی شامل : پاسخگویی ۲۴ ساعته - خانه داری ۲۴ ساعته -ترانسفر فرودگاه- نگهداری از کودکان-صرافی-امکانات معلولین-پذیرش سریع-رختشویی / خشک شویی-انبار بار و چمدان-رستوران-صندوق امانات-کافی شاپ -امکانات جلسه و ضیافت -خدمات تهیه بلیط. مسافران تور دبی میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.در تور دبی زمستان 94 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.

هتل هالیدی این بر دبی

 هتل هالیدی این بر دبی

 

هتل دار الماسیاف مدینات جمیرا دبی
این هتل یکی از مشهورترین هتل‏‌های دبی در امارات است.این هتل با 283 اتاق و خدمات بي نظير خود پذيرا مهمانان و گردشگران دبی است . ميهمانان عزيز مي توانند از اتاقهاي راحت هتل لذت ببرندموقعیت موقعیت بی نظیر این هتل ، از ویژگی های این هتل است که در میان هتل های 5 ستاره دبی بی نظیر است.هتل ۲ رستوران عالی دارد. یکی از این رستوران‏‌ها مُشرِف بر مسیر رود است و غذاهای تایلندی سرو می‏‌کند و دیگری رستورانی ایتالیایی است با غذای لذیذ ایتالیایی.در تور دبی زمستان 94 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.

از دیگر امکانات رفاهی هتل میتوان ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سر پوشیده نام برد.ارائه خدمات نگهداری از اطفال و وجود زمین بازی مخصوص کودکان، سفر شما و دلبندانتان را به روزهای به یاد ماندنی تبدیل خواهد کرد.مسافران تور دبی دی 94 میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.

هتل دار الماسیاف مدینات جمیرا

هتل دار الماسیاف مدینات جمیرا

 مطالب مرتبط:

هتل هالیدی این بر دبی

 

هتل دار الماسیاف مدینات جمیرا دبی

تور دبی زمستان 94

تور دبی دی 94



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

هتلهای سه ستاره دبی

 

هتل فورچون پرال دبی  یکی از هتل های 3 ستاره ایست که در منطقه پر رفت و آمد دیره و در جاده عمر بن خطاب قرار دارد . این هتل مجهز از موقعیت مرکزی و دسترسی عالی به وسایل حمل و نقل عمومی و مراکز تجاری و توریستی شهر دبی برخوردار می باشد .سرویس رفت و برگشت رایگان به  ساحل ، فرودگاه و برخی از مراکز خرید مهم دبی  از دیگر خدمات رفاهی هتل برای گردشگران تور دبی است.این هتل شامل 130 اتاق و سوئیت مدرن است که در طراحی آن از سبک معاصر استفاده کرده اند . در ضمن با نور مناسب , مبلمانی مدرن و رنگ هایی آرامش بخش تزیین شده اند. در اختیار داشتن بهترین امکانات و سرویس خدماتی ، اقامتی به یاد ماندنی را برای میهمانان هتل فورچون پرال در تور لحظه آخری دبی فراهم کرده است. بهره مندی از برنامه های شاد و سرگرم کننده در کلوپ شبانه در هتل ، لحظاتی مفرح را برای گردشگران تور دبی که به این دست برنامه علاقه دارند ، به ارمغان می آورد . دسترسی به اینترنت و برخورداری از نیروهای خدماتی زحمتکش که شبانه روز برای ایجاد محیط پاکیزه و تمیز تلاش می کنند , تنها قسمتی از برنامه های هتل برای رفاه میهمانان تور دبی می باشد.

 

 

هتل کی پورت این واقع در خیابان الرقه دبی به دلیل برخورداری از موقعیت مرکزی ، به بسیاری از جاذبه های توریستی و مراکز تجاری دبی نزدیک می باشد.این هتل مجهز یکی از گزینه های مناسب برای گردشگران تور دبی است که برای کار و تجارت و یا تفریح ، به دنبال هتلی با امکانات معقول می باشند . بهره مندی از کامل ترین خدمات ، رعایت تمیزی و بهداشت و قیمت مناسب ، از دیگر محاسن هتل کی پورت این دبی برای توریست های تور دبی است . فضای داخلی هتل دنج و آرام بوده و از طراحی مدرن برای گردشگران تور دبی 94  بهره برده است . مدیریت و کادر خدماتی هتل شبانه روز در تلاش هستند تا با ایجاد محیطی شاد و صمیمی ، اوقاتی به یاد ماندنی و مفرح را برای مهمانان تور دبی به ارمغان بیاورند .اتاق های هتل  کی پورت این متشکل از اتاق های یک تخته و دو تخته و شاه نشین است که استاندارد و لوکس ، پاک و بدون دخانیات بوده و به زیبایی مبله شده اند .

 

 

 

هتل سه ستاره سیتی استار دبی با قیمت مناسب و دسترسی آسان به دیدنی های دبی و بازار ها و مراکز تجاری و اداری و بازرگانی دبی و فرودگاه بین المللی برای مسافرین تور دبی و علاقمندان سفر به دبی انتخاب ایده ال میباشد.تفریحات وسرگرمی های شبانه بین المللی به مسافرین تور دبی تعطیلات پاییز 94 این امکان را می دهد که شبهایی شاد را سپری نمایند.اتاقهای هتل سیتی استار  در دبی شامل اتاقهای دوبل و سینگل استاندارد به همراه سوئیت های راحت و شیک که کارکنان پذیرش، 24 ساعته در دسترس میباشند و به مسافرین تور دبی خدمات ارائه می دهند. اتاق ها به طرز با شکوهی طراحی و تزئین شده و از استاندارد بالای رفاهی برخودار میباشند. علاوه بر این، اتاق ها برای رفاه مسافران تور دبی به لوازم مدرن حمام و سیستم قفل الکترونیکی درها مجهز میباشند.کارکنان خدمات همه روزه نسبت به نظافت اتاقها و تجهیز سرویسهای بهداشتی وحمام به شوینده ها وحوله های تمیز اقدام می نمایند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

جاذبه های گردشگری دبی

پارک آبی وادی وحشت دبی یکی از بزرگترین و پر هیجان ترین پارک های آبی دنیا است که در این محل در تور لحظه آخری دبی می توانید ۲۳ ورزش آبی متفاوت را تجربه کنید. مساحت پارک آبی وادی وحشت حدود ۵ هکتار است که ترکیبی از امکانات تفریحی و رفاهی است. این پارک در ساحل جمیرا قرار دارد که هتلی در نزدیکی آن برای اقامت کسانی است که در تور دبی می خواهند صرفا به ورزش های آبی بپردازند. هشت سرسره آبی انفجاری و دو بخش موج سواری در اين پارک دو بخش پر طرفدار وادی وحشت است.می توان گفت وادی وحشت بعد از سرسره آمریکای شمالی بهترین و بزرگترین سرسره ای است که با یک سقوط وحشت آمیز ۳۳ متری، مسافران تور دبی را به عمق وادی ببرد.هزینه های ورود نیز برای بزرگسالان 140 درهم و برای سنین 4 تا 12 سال 120 درهم می باشد.در این محل رستوران ها و فروشگاه های بزرگی دایر است که می توانید در تور دبی 94 برای صرف غذا و خرید در هر زمان بهره مند شوید.

 

 

 

در روز ولنتاين ۲۰۱۳ از باغ بسیار زیبایی در میان صحرای گرم دبی رونمایی شد. این باغ که باغ معجزه نام گرفته است، یکی از جاذبه های گردشگری و دیدنی در تور دبی 94 به حساب می آید که بسیار دیدنی است.گفتنی است که این محیط زیبا از ۴۵ میلیون گل درست شده است. این باغ دارای طولانی ترین دیوار گل در دنیا است به همین دلیل، نامزد ثبت رکورد گینس است. علاوه بر تنوع گل ها، باید بدانید که مهندسی طراحی گل ها و درخت ها نیز خود نوعی جاذبه ی گردشگری تور دبی به حساب می آید که افراد هنرمند را در تور دبی به وجد می آورد. حلقه های زیبای گل که به شکل قلب و هلالی ساخته شده اند، محیط را برای تماشای گردشگران تور دبی بسیار زیبا کرده اند.این باغ دارای مناطق مختلفی است که هر کدام از باغ ها دارای طرح های خاص خود هستند که در محوطه های عمودی و افقی با چترهای سایه ای رنگارنگ پوشیده شده اند.

 

 

 

آکواریوم برج العرب از مکان هایی است که بینندگان تور دبی را جذب زیبایی های دریا می کند. این مکان از قسمت هایی است که در حین اینکه تکنولوژی بسیار پیشرفته ای دارد کاملا ظاهر طبیعی خود را حفظ کرده است. این مینی آکواریوم تقریبا تمامی تجهیزات پیشرفته از جمله تجهیزات تنظیم نور آن تنظیم درجه شوری آب و قابلیت رشد طبیعی جلبک ها را دارا می باشد .دیدار از این آکواریوم در تور دبی آذر 94 سرشار از لذت میباشد.تجهیزاتی مانند محفظه آب و دستگاه تنظیم اکسیژن و ازون خودکار و تغذیه خودکار غذاهای موجودات دریایی سعی کرده اند محیطی را برای گردشگران تور دبی بوجود آورند که کاملا چشم انداز طبیعی داشته باشد . بازدید از این آکواریوم تنها برای مهمانان تور دبی و مشتریان رستوران المهارا مقدور می باشد. این رستوران به شکل استوانه ای طراحی شده و اکواریوم در وسط آن قرار دارد .

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی , دیدنی های دبی , جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

هتلهای چهار ستاره معروف دبی

 

هتل گراند سنترال هتلی لوکس در میان هتل های ۴ ستاره در دبی است که با کیفیت تمام پذیرای توریست های تور دبی است که افتخار اقامت در این هتل را دارند. این هتل از نظر کیفیت خدمات، سرویس ها و امکانات در رتبه ی خوبی در میان هتل های دبی قرار دارد.امکانات رفاهی نظیر ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (تمام فصول) ، ایوان مخصوص حمام آفتاب از جمله سرویس هایی است که می توانید در تور دبی پاییز 94 از آن استفاده کنید. مزیت استخر روباز این هتل این است که می توانید در تور دبی در تمام فصل ها و تحت هر شرایط جوی از آن استفاده کنید.توریست هایی که در تور دبی تعطیلات پاییز 94 که به بدن سازی خود اهمیت می دهند می توانند طی سفر با استفاده از بخش بدنسازی هتل گراند سنترال، از برنامه خود عقب نمانند.سالن جلسه ی مجهز این هتل از جمله ویژگی های ممتاز آن است که توریست ها ی تور دبی می توانند جشن های بزرگ خود را در سالن ضیافت این هتل برگزار کنند.

 

 

 

اقامت در این هتل در تور دبی تعطیلات پاییز 94 را از دست ندهید.هتل چهار ستاره و لوکس کلاور کریک دبی هتلی مجلل و مدرن است که در منطقه مرکزی دیره دبی قرار گرفته است و امکان دسترسی آسان به بسیاری از جاذبه های توریستی شهر و مراکز تجاری را دارد . این هتل چهار ستاره تا فرودگاه بین المللی دبی و نهر دبی پیاده ، 10 دقیقه فاصله دارد. این مرکز اقامتی لوکس با برخورداری از ترانسفر رفت و برگشت رایگان، به برخی مراکز خرید و ساحل، آسایش گردشگران تور دبی را تضمین کرده تا آنها احساس رضایت بیشتری در تور دبی آذر 94 نمایند. شکل ظاهری هتل از معماری مدرن بهره برده و تشکیلات داخلی آن بسیار پیشرفته بوده و شامل امکاناتی مدرن و تزیینات زیبایی است. محیط هتل آرام و بکر بوده و پاکیزگی در آن بسیار شاخص می باشد. تمامی کارکنان هتل شبانه روز در تلاش هستند تا مطابق با نیاز های گردشگران تور دبی، خدماتی با کیفیت را به مسافران تور دبی ارائه نموده و نظرشان را جلب کنند. 

 

 

 

هتل رادیسون بلو دیره کریک دبی ،از هتل های 4 ستاره دبی در مرکز منطقه تجاری دبی یعنی دیره واقع شده است.اتاقهای هتل رادیسون بلو دبی از سالن نشیمن و میز کاری مجزا تشکیل شده اند. این اتاقها از تراسهای میز و صندلی دار برخودار بوده و به چشم انداز بسیار باشکوه وزیبای آبنمای دبی برای تماشای مسافران تور دبی تعطیلات آذر 94 مشرف هستند.  درحمام اختصاصی اتاق، وسایل شستشو، حوله حمام و ست کامل لوازم  موجود می باشد. روزنامه رایگان و بطری آب نوشیدنی نیز در اتاقها وجود دارد. در هتل ۱۶ غذاخوری بسیار بزرگ وجود دارد که انواع غذاهای خوشمزه و باکیفیت عالی در آن سرو می شود .

در این هتل تمام خدمات وامکانات برای سهولت در کار وآرامش مهمانان تور دبی در نظر گرفته شده است . اتاقهای  هتل رادیسون بلو  بسیار زیبا وبزرگ هستند و بیشتر به سبک عربی دکوراسیون بندی شده اند .در اتاقها ی هتل رادیسون بلو دیره کریک تمام امکانات برای مسافران تور دبی از جمله تلویزیون ، سیستم صوتی دیجیتال ، شبکه ماهواره ای ، باکس لباس، سرویس های بهداشتی بسیار شیک وتمیز و... وجود دارد. استخر شنای هتل 4 ستاره رادیسون بلو دیره کریک دبی روی پشت بام آفتاب گیر آن واقع شده است. امکانات رفاهی باشگاه بدنسازی هتل در تور دبی شامل حمام بخار، زمین پروژکتوردار تنیس و اتاق ماساژ می باشد. ایستگاه متروی یونیون در ۳۰۰ متری و موزه دبی و مرکز خرید امارات در کمتر از ۳ کیلومتری هتل واقع شده اند.غذاخوری ها شامل رستوران پالم گریل بوده که استیک کباب شده روی ذغال را سرو می کند و لیست متنوعی از نوشیدنی ها را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد. علاقه مندان تور دبی به سفرهای دریایی نیز، می توانند شام خود را روی قایق های سنتی عربی بنام داهو صرف کنند.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره معروف دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

هتل وینچستر دبی

هتل وینچستر دوشعبه در دبی دارد که هر دو در منطقه  بردبی واقع شده است که یکی هتل وینچستر گراند و دیگری هتل آپارتمان وینچستر که البته دومی شهرت و محبوبیت بیشتری دارد. به این دلیل که خیلی از گردشگران تور دبی ترجیح میدهند در آپارتمان اقامت کنند.تور دبی پاییز 94در اتاق های این هتل، امکاناتی نظیر آشپزخانه های مجهز، میز ناهارخوری، صندوق امانات، سیستم صوتی و تصویری ارائه خدمات نگهداری از اطفال , سیستم تهويه مطبوع , پذيرش شبانه روز , صرافي , اتومبيل کرايه به درخواست ميهمانان و ترانسفر رایگان و ....

همچنین این هتل دارای امکاناتی نظیر استخر و سونا می باشد که گردشگران تور دبی می توانند از آن بهره مند شوند .

 


 

 

هتل رافلز دبی

 

هتل رافلز دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان شیخ رشید واقع شده است. در طراحی و معماری آن از اهرام مصر الهام گرفته شده است. این هتل دارای 252 اتاق می باشد. تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، مینی بار و حمام  با امکانات ویژه می باشند و بسیار لوکس تزئین شده اند. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی حدود 15 دقیقه رانندگی می باشد. هتل رافلز دبی دارای 7 رستوران و بار است که انواع غذاها و نوشیدنی های متنوع را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد. همچنین رستوران ژاپنی آن به دلیل کیفیت خدمات خود برنده جایزه شده است.تور دبی پاییز 94هتل رافلز در مجاورت مرکز خرید وافی قرار دارد و به راحتی می توان در این پاساژ بزرگ به تفریح و خرید پرداخت.

 

 از امکانات هتل رافلز دبی می توان به پذیرش 24 ساعته، فروشگاه، لاندری، خشکشویی، واکس، سالن ارایش، استخر، باشگاه، سونا، حمام بخار، اجاره اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور دبی ، خدمات بلیت، اتاق وی آی پی، آسانسور، امکانات برای معلولین، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، 7 رستوران و بار، غذاهای رژیمی، تراس، فکس، کپی، باغ و ... اشاره نمود.

 


 

 

هتل گیت وی دبی

 

هتل گیت وی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در منطقه بر دبی در خیابان خالد ابن ولید واقع شده است. این هتل از 188 اتاق شیک و مدرن تشکیل شده است. از لحاظ دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی این هتل از امتیاز مناسبی برخوردار است از این رو توجه بسیاری از مسافران تور دبی را به خود جلب می کند. هتل گیت وی تا مترو  5 دقیقه رانندگی فاصله دارد و از نظر دسترسی به بازار ها نیز این هتل در چند متری بازار کامپیوتر دبی قرار دارد. تور دبی پاییز 94در تمامی بخش های هتل وای فای رایگان وجود دارد. همچنین هتل تا موزه دبی در قلعه الفهیدی 500 متر،  تا مرکزنمایشگاه های بین المللی دبی 4 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 6/5 کیلومتر فاصله دارد.  مسافران تور دبی می توانند اقامتی لوکس و مجلل را در این هتل تجربه نمایند .

 

از امکاناتتور دبی پاییز 94هتل گیت وی دبی می توان به استخر رو باز، ماساژ، سونا، حمام ترکی، خدمات تور، خدمات بلیت، پارکینگ سرپوشیده رایگان، باشگاه، ترانسفر فرودگاهی، اتاق جلسه ، مرکز بیزنس، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه ، آسانسور و ... برای میهمانان تور دبی اشاره نمود.

 


 

 

هتل اوبروی دبی

 

هتل اوبروی دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان شیخ زاید در منطقه برج واقع شده است. فاصله این هتل تا دبی 5 دقیقه رانندگی می باشد و فرودگاه بین المللی دبی نیز در 18 کیلومتری این هتل است. هتل اوبرای چشم انداز زیبایی از برج خلیفه را به میهمانان تور دبی هدیه می دهد. این هتل دارای 252 اتاق بسیار شیک و تمیز می باشدتور دبی پاییز 94که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، مینی بار، امکانات تهیه چای/قهوه می باشند و دارای بالکن یا پنجره های بزرگ قدی هستند که زیبایی اتاق ها را دو چندان کرده است. هتل اوبروی دارای آبگرم نیز می باشد که هزینه دارد و در آن انواع خدمات ماساژ ارائه می شود و کلاس یوگا نیز بنا به درخواست مسافران تور دبی برگزار می شود.

 

از امکانات هتل اوبروی دبی می توان به باشگاه، مرکز بیزنس، 3 رستوران، وای فای رایگان، کلاس یوگا، ماساژ، صبحانه رایگان ، روم سرویس و ... برای میهمانان تور دبی اشاره نمود.

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی, بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

مرکز خرید ابرج دبی

این مرکز خرید در سال 2006 در منطقه تجاری دیره دبی در خیابان ال سیخا تاسیس شده است . در سه طبقه از این مرکز , انواع مغازه ها و بوتیک ها به فروش جواهرات, لوازم الکتریکی, عطر و وسایل آرایشی , پوشاک و لباس , کیف و کفش و... می پردازند . در این مرکز خرید رستوران هایی وجود دارد که می توانید انواع غذاهای دریایی و بین المللی را در آن جا میل فرمایید.یک مرکز تجاری مدرن نیز در این مرکز وجود دارد تور دبی پاییز 94که به شرکت های مختلف خدمات ارائه می دهد و فستیوال های مختلفی نیز در این مرکز برگزار می گردد. این مرکز در روبروی ایستگاه اتوبوس قرار دارد و گردشگران تور دبی به راحتی می توانند در این مرکز مشغول خرید شوند .

 


بازار پارچه در دبی

 گردشگران تور دبی در این بازار میتوانید هر نوع پارچه ای را با هر نوع سلیقه ای پیدا کنند. پارچه های مختلفی از کتان گرفته تا پارچه های ابریشمی ،ساری های زیبای هندی، پارچه های توری، قیطان و ... همه در این بازار یافت می شودتور دبی پاییز 94علاوه بر پارچه های زیبا،برخی ديگر از کالاها مانند صنايع دستی، کفش و دمپايي نيز در بازار پارچه دبی عرضه می شودتعداد زيادی فروشگاه از بازارهای، هند، تايلند، اندونزی و کره را در این بازار به اجناس خود را به معرض فروش گذاشته اند. قسمتی از بازار پارچه دبی با سقف های چوبی زيبايی پوشانده شده است. درب بسياری از فروشگاه ها از چوب و به شکل درب های حجره های قديمی ساخته شده است. در نورپردازی اين بازار نيز از فانوس های قديمی استفاده شده است. گردشگران تور دبی می توانند خرید خوبی را در این بازار داشته باشند .

 


بازار مدینه الجمیرا دبی

بازار مدینه الجمیرا بازاری جذاب با معماری سنتی می باشد که دارای رستوران های متعدد و ساحلی است.تور دبی پاییز 94این بازار مکان عرضه ساخته های دستی و هنر های دست ساز می باشدمی توان گفت یکی از بهترین مراکز خرید دبی می باشد . اجناس معمولا سنتی است از بدلیجات و سنگ های قیمتی تزیینی تا لباس های حریر عربی، فرش و گلیم و تابلوهای کار دست را می توان آنجا یافت. سراسر این بازار بوی عطر و عود به مشام می رسد .این مرکز خرید دبی کمی شبیه به بازارهای سنتی قدیمی ایرانی است. مغازه ها همه در فضای دالان مانندی بصورت جلو باز قرار دارند و کف این دالان پوشیده از سنگ فرش های سنتی می باشند . گردشگران تور دبی اگر به وسایل سنتی علاقه مند می باشند می توانند سری هم به این بازار بزنند.

 


مرکز خرید ایکیا دبی

این مرکز خرید یکی از بزرگترین فروشگاههای لوازم خانگی و مبلمان است.و چهار برابر بزرگتر از از فروشگاه قدیمی است که در فستیوال سیتی دبی است.در سال دو هزار و یک ایکیا که فروشگاه در محل مارینا مال ابوظبی تاسیس کرد.که این فروشگاه برتر از فروشگاه ابوظبی مارینا است. مسافرانتور دبیمی توانند در سفر به این شهر زیبا از این مرکز خرید دیدن نمایند و در صورت نیاز از این مرکز خرید کنند .تور دبی پاییز 94

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

دبی اسپورت سیتی  :

شهر ورزشی دبی یا دبی اسپورت سیتی در کنار بزرگراه امارت در جنوب جمیرا ویلاج قرار دارد . این شهر دارای طرح بسیار زیبایی می باشد و امکانات لازم برا یتمامی ورزشها در بالاترین سطح ممکن , پیش بینی شده است و مرکز جهانی بسیاری از رشته های ورزشی در آینده ای نه چندان دور خواهد بود . در کنار تاسیسات ورزشی و استادیوم های پیش بینی شده در تور دبی آذر 94دبی اسپورت سیتی امکانات اقامتی بسیار زیادی نیز در نظر گرفته شده است . برج اسپورتس 2 در غرب شهر ورزشی دبی قرار گرفته است و مشرف به زمین گلف می باشد .

 

 

قسمت های مختلف دبی اسپورت سیتی :

استادیوم ها (مجتمع ورزشی): دبی اسپورت سیتی دارای 4 استادیوم پیشرفته و مجهز به آخرین فناوریهایی خواهد بود که قادر به برگزار یمسابقات مهم بین المللی هستند .

آکادمی های ورزشی

زمین گلف

امکانات و تاسیسات سایر ورزش ها

مناطق مسکونی و هتل ها

 


 

 

دبی مارینا

این شهر که قلب دبی به شمار می آید در خیابان ساحلی جمیرا نیزواقع شده است. دبی مارینا دارای صد هزار سکنه است و از مهمترین شهرها برای محل سکونت است . دبی مارینا طولی به اندازه چهار کیلومتر دارد و دارای سواحل زیبا همراه با قایقرانی و انواع رستورانها و کافه ها در کنار این سواحل زیبا است . دبی مارینا دارای دویست برج مرتفع و آسمانخراش نیز می باشد گردشگران تور دبی می توانند به دیدن این شهر بروند .تور دبی پاییز 94

 

 

 


پارک آبی ام القوین دبی

 

 

 

 

 

 

 

این پارک آبی در شهر ام القوین و خارج از شهر دبی قرار دارد با تفریحات و سرگرمی های جذاب از بزرگترین پارکهای آبیاست.در این پارک به مسافرین پلاژ اجاره داده می شود که برای ساکنان پلاژ هزینه ی این تفریحات کمتر است.تور دبی پاییز 94هزینه بلیط ورودی برای بزرگسالان چهل درهم و برای کودکان پنج تا یازده سال بیست درهم است. گردشگران تور دبی با تهیه بلیط می توانند در این پارک به تفریح بپردازند .

 


دلفیناریوم دبی

پارک دلفین های دبی بسیار تفریحی و دیدنی است این پارک که سرپوشیده است زیر نظر دولت امارات است.این پارک دلفینهایکی از بزرگترین مکانهای تفریحی دبی است که در مرکز شهر ست.و برنامه های هیجان انگیزی در این پارک برگزار می شود.تور دبی پاییز 94گردشگران تور دبی میتوانند با دلفینها شنا و یا بازی کنند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

بازارهای معروف دبی

 مرکز خرید کرامه واقع در منطقه کرامه شهر دبی با داشتن چندین مجموعه فروشگاهی کنار هم بخاطر داشتن برچسب قیمت بانرخ 10 تا 25 درهم ایرانیان زیادی را برای خرید سوغات به این بازار می کشاند.در اين مرکز خرید دبی، کالاهايی مانند لباس و پوشاک، کيف و کفش، اسباب بازی، صنايع دستی، کالاهای تزئينی و برخی ديگر از کالاها به خريداران تور دبی عرضه می شود که یکی از بهترین مراکز خرید دبی میباشد.

 

 

بازار مرشد دبی واقع در ناحیه دیره یکی از بهترین و ارزان ترین بازارها نزد ایرانیان برای خرید مایحتاج و سوغات می باشد. داخل بازار مرشد چند بازارچه است که کالاها و اجناس جزئی و کلی برای فروش عرضه میشود. در بازار مرشد هر نوع کالا و اجناسی را با قيمت مناسب میتوان در تور دبی 94 خریداری کرد. اکثرغرفه های بازار مرشد متعلق به ايرانيان ساکن در دبی است. 

 

بازار مدینه الجمیرا بازاری جذاب، رنگارنگ با معماری سنتی، محوطه و رستوران های سرباز در کنار دریاچه در جمیرای ساحلی قرار دارد. این بازار مکان عرضه ساخته های دستی و هنر های دست ساز است که از بهترین مراکز خرید دبی میباشد.اجناس معمولا سنتی است مسافرین تور دبی از بدلیجات و سنگ های قیمتی تزیینی تا لباس های حریر عربی، فرش و گلیم و تابلوهای کار دست و تقریبا چیزهای نایاب و صنایع دستی و اجناس تک را میتوانند پیدا کنند. سراسر این بازار بوی آکنده از بوی عطرها و عودهای عربی است و معماری این بنا نیز کاملا عربی می باشد.این مرکز خرید دبی کمی شبیه به بازارهای سنتی قدیمی ایرانی است. مغازه ها همه در فضای دالان مانندی بصورت جلو باز قرار دارند و کف این دالان پوشیده از سنگ فرش های سنتی عربی است. خرید از این بازار را در تور لحظه آخری دبی از دست ندهید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای معروف دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

هتل برج العرب مجلل ترین هتل خاورمیانه است که با 321 متر ارتفاع، میتوان گفت یکی از بلند قامت ترین هتل های جهان محسوب می شود. هتل برج العرب بر روی یک جزیره مصنوعی بنا شده که 280 متر از ساحل فاصله دارد. هتل برج العرب لوکس ترین سوئیت های ممکن را در اختیار میهمانان ویژه ی تور دبی خود برای یک اقامت بی همتا در سواحل طلایی دبی می گذارد. کوچکترین سوئیت هتل 169 متر مربع و بزرگترین آن 780 متر مربع است. هفت طبقه از این هتل زیبا در زیر دریا و به صورت آکواریوم می باشد که برای مسافرین تور دبی بسیار جذاب می باشد. این هتل دارای ۶۰ طبقه‌ است و تمام قسمت های هتل از بهترین متریال موجود در جهان ساخته شده و دکوراسیون داخلی هتل توسط هنرمندان مطرح جهان به سبک کلاسیک طراحی و اجرا شده است.تمامی اطاق های این هتل از نوع سوئیت های دوبلکس می باشند که با طلا طراحی شده اند. این هتل دارای رستوران های متنوعی می باشد که می توان غذا را در رستوران المنتها صرف کرد که 200 متر از سطح دریا بالاتر است و میهمانان تور دبی پاییز 94 برای رسیدن به آن از آسانسور شیشه ای استفاده می کنند تا منظره نابی که در این ارتفاع قابل رویت است نهایت استفاده را ببرند.

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل برج العرب دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

هتل کاپتورن دبی یکی از هتل های معروف در دبی است که رتبه ی ۴ ستاره دارد و در موقعیتی عالی از شهر نزدیک بازار خرید دیره قرار دارد. تعداد اتاق ها و سوییت های هتل ۱۸۸ واحد است که همه دارای امکانات و شرایط خوبی هستند.بسیاری از واحد ها دارای بالکن اختصاصی با چشم انداز عالی هستند که مناظر زیبایی را پیش روی مسافرین تور دبی باز می کنند. از جمله این چشم اندازها آب نمای مشهور دبی می باشد. برای صرف غذا و نوشیدنی می توانید از ۴ رستوران و آب میوه سرای هتل استفاده کنید.منوی رستوران منوی بسیار قوی است که هر گونه غذای محلی و بین المللی در آن یافت می شود.  یکی از رستوران ها صرفا به طبخ و ارائه ی غذاهای عربی می پردازد.برای استفاده از باشگاه خانم ها و آقایان به طور مجزا دارای محدودیت ساعت دارند بنابراین برنامه ی استفاده از امکانات را از هتل جویا شوید. استخر سرپوشیده ی هتل یکی از بخش هایی است که در فصول سرد مخصوصا زمستان توسط مسافرین تور دبی پر رونق تر می شود.

 دیگر امکانات هتل برای مسافرین تور دبی مهر 94 شامل :

سرویس نگهداری کودکان , ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , اتاقهای خالی از حساسیت , اتاق های خانوادگی , مرکز بدنسازی , بیلیارد , زمین گلف, خانه داری , امکانات جلسه و ضیافت , لباسشویی , خشکشویی , آرایشگاه , صبحانه در اتاق , اتو کشی , صرافی , خدمات کفش و واکس ,  کرایه ماشین , فکس و کپی , مرکز تجارت , خدمات تهیه بلیط , رستوران , پذیرش شبانه روزی , روزنامه , اتاقهای پاک وبدون سیگار , آسانسور , پذیرش و تحویل سریع , گاوصندوق , انبار بار و چمدان , تهویه , اتاقهای ضد صدا , منطقه بدون سیگار و.. می باشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل کاپتورن دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi
 

 

رستوران شناور الکساندرا دبی Alexandra Floating Restaurant یکی از بهترین رستوران های دبیبرای برگزاری مراسم خصوصی شماست. دارای دو عرشه به صورت هوای باز و هوای بسته می باشد
در رستوران شناور الکساندرا شهر دبی بیش از ۱۲۰ فوت در مارینا دبی به صورت شناورحرکت می کند. در تور دبی 94 از امکانات این رستوران استفاده کنید. همچنین این رستوران به عنوان یک رستوران شناور و زیبا قابل توجه گردشگران قرار گرفته است. رستوران الکساندارا با بهترین غذاهای بین المللی و نوشیدنیها آماده پذیرائی از مهمانان ، گردشگران و مسافران تور دبیمیباشد.مسافران تور دبی شهریور 94 در این رستوران لحظات خوشی خواهند داشت.

رستوران شناور الکساندرا

رستوران شناور الکساندرا

رستوران شناور الکساندرا

رستوران شناور الکساندرا

رستوران شناور الکساندرا

رستوران شناور الکساندرا

 

مطالب مرتبط :
رستوران شناور الکساندرا دبی

قیمت تور دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران شناور الکساندرا دبی, رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های درجه یک دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi
 

هتل 3 ستاره لوکس در قلب منطقه دیره. این محل به مسافرین تور دبی این امکان را می دهد تا به تمامی جاذبه های توریستی دبی بدون هیچ مشکلی دسترسی داشته باشند.
دبی به عنوان یک مقصد توریستی در امارات متحده عربی، هتل های لوکس با امکانات خاص را درخود جای داده، که یکی از این هتلها هتل سیتی کینگ میباشد که بعلت موقعیت مکانی و خدمات ویژه ای که به مسافرین خود میدهد به عنوان یکی از بهترین هتلهای دبی معرفی شده.

در تور دبی 94 از امکانات این هتل استفاده کنید. هتل سیتی کینگ به علت نحوه مدیریت و محیط کاملاً خانوادگی همراه با پذیرایی گرم، خاطرات خوشی را برای مسافرین تور دبی خود بهمراه داشته و به مقصد همیشگی مسافران ایرانی و غیر ایرانی دبی بدل گشته.

مسافران تور دبی شهریور 94 در این هتل اقامت خوشی خواهند داشت.این هتل دارای امکاناتی از قبیل :استخر ، سونا ،سالن بیلیارد ،سالن بدنسازی ،خدمات ایاب ذهاب ،کافی نت میباشد.

هتل سیتی کینگ

هتل سیتی کینگ

هتل سیتی کینگ

سالن بیلیارد هتل سیتی کینگ

هتل سیتی کینگ

اتاق خواب هتل سیتی کینگ

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل سیتی کینگ دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi
 

 

هتلی مدرن با امکانات و موقعیت ویژه در میان هتل های 3 ستاره دیگر است که در منطقه دیره و خیابان عمر بن خطاب نزدیک به خیابن مهم الرقه واقع شده است . این هتل مجلل از موقعیت مرکزی و دسترسی عالی به وسایل حمل و نقل عمومی و مراکز تجاری و توریستی شهر دبی برخوردار می باشد .

در تور دبی 94 از امکانات این هتل استفاده کنید.برای مثال ، ایستگاه متروی اتحادیه تا هتل ، پیاده 5 دقیقه فاصله دارد . سرویس رفت و برگشت رایگان به پارک ساحلی الممزر ، فرودگاه و برخی از مراکز خرید مهم دبی از دیگر خدمات رفاهی هتل است .مسافران تور دبی میتوانند با اقامت در این هتل زیبا بهترین خاطرات رابرای خود رقم بزنند.

مسافران تور دبی شهریور 94 در این هتل اقامت خوشی خواهند داشت.

امکانات هتل جنراد شامل حمام های تمیز و مجهز، ماهواره، اینترنت پر سرعت، مینی بار، تهویه مطبوع، استخر روباز بر روی بام، ترانسفر فرودگاهی، سرویس به مراکز خرید و دریا، صندوق امانات، صرافی، خشکشوئی، کپی و فکس، رستوران با سرو انواع غذاهای هندی و چینی و بین المللی و سایر امکانات هتل های 3 ستاره می باشد که اقامتی دلپذیر را برای شما مسافران محترم تور دبی فراهم خواهد آورد.

هتل جنراد دبی

هتل جنراد دبی

هتل جنراد دبی

هتل جنراد دبی

هتل جنراد دبی

هتل جنراد دبی

مطالب مرتبط:

هتل جنراد دبی

تور لحظه آخری دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل جنراد دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

هتل جا اوشن ویو دبی

 هتل 4 ستاره جا اوشن ویو در ساحل جمیرا قرار دارد. این هتل دارای 342 اتاق است که همه اتاق ها بالکن و امکانات تلویزیون و حمام خصوصی دارند. مسافران تور دبی می توانند در باشگاه مجهز این هتل به تمرینات ورزشی پرداخته و پس از آن از آبتنی در استخر یا سونا لذت ببرند و یا از خدمات ماساژ استفاده کنند و خستگی باشگاه را از تن بدر برند. در قسمت خدمات گردشگری هتل نیز می توان ترتیب گردش در تفرجگاه های این شهر را به راحتی فراهم کرد. این هتل 10 دقیقه رانندگی تا مارینا مال و 40 دقیقه رانندگی تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد. 

در تور دبی 94  در این هتل اقامت کنید

 

آدرس : The Walk, Dubai Marina | Jumeirah Beach ResidenceDubai 26500United Arab Emirates 

امکانات هتل جا اوشن ویو دبی

استخر سرباز، تراس، سونا، زمین گلف مینی گلف، باشگاه، اسپا، ماساژ، ساحل، رستوران، بار، غذاهای رژیمی، روم سرویس، سرویس شاتل رایگان، شاتل فرودگاه، پذیرش 24 ساعته، خدمات تور، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، فروشگاه، امکاات وی آی پی، روزنامه، آسانسور، پارکینگ رایگان.

 

هتل جا اوشن ویو دبی

هتل جا اوشن ویو دبی

هتل جا اوشن ویو دبی

اتاق هتل جا اوشن ویو دبی

هتل جا اوشن ویو دبی

رستوران هتل جا اوشن ویو دبی

هتل جا اوشن ویو دبی

رستوران هتل جا اوشن ویو دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل جا اوشن ویو دبیهتل جا اوشن ویو دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

هتل آپارتمان لوتوس گرند دبی

 

 هتل آپارتمان لوتوس گرند با اتاق های بزرگ و جاذار خود در فاصله 3/2 کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد. آپاتمان های 1، 2 و 3 اتاقه این هتل دارای بالکن، آشپزخانه مجهز و حمام شخصی برای هر اتاق می باشد. اتاق های نشیمن مجهز به تلویزیون 34 اینچ، کانال های ماهواره و دی وی دی پلیر است. در رستوران شبانه روزی این هتل غذاهای با کیفیت بین المللی سرو می شود. مسافران تور دبی می توانند با 15 دقیقه رانندگی به مرکز تجارت جهانی، خور دبی، مراکز خرید و باشگاه های گلف برسند.

در تور دبی 94  در این هتل اقامت خوبی خواهید داشت.

 

امکانات هتل آپارتمان لوتوس گرند دبی

سونا، جکوزی، باشگاه، استخر، استخر کودکان، نگهداری از کودکان، کتابخانه، اتاق های وی آی پی، آسانسور، رستوران، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(رایگان)، فکس، کپی، سالن زیبایی، مرکز بیزنس، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، عابر بانک، خدمات بلیت.

 

 

هتل آپارتمان لوتوس گرند دبی

هتل آپارتمان لوتوس گرند دبی

هتل آپارتمان لوتوس گرند دبی

 هتل آپارتمان لوتوس گرند دبی

هتل آپارتمان لوتوس گرند دبی

هتل آپارتمان لوتوس گرند دبی

هتل آپارتمان لوتوس گرند دبی

رستوران هتل آپارتمان لوتوس گرند دبی

هتل آپارتمان لوتوس گرند دبی

استخر هتل آپارتمان لوتوس گرند دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان لوتوس گرند دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

هتل کامفورت این از هتل های مجلل و 3 ستاره است که در یکی از مناطق اصلی دبی به نام دیره و خیابان پر رفت و امد الرقه واقع شده است . امکانات این هتل مجهز در حد هتل 4 ستاره بوده و دارای ساختمانی با معماری معاصر است . موقعیت قراگیری هتل و نزدیکی به سواحل دبی ، مراکز توریستی و تجاری ، این هتل را به یکی از ممتاز ترین هتل های منطقه تبدیل کرده است . مرکز خرید امارات و اینترنت سیتی 5 دقیقه تا هتل کامفورت این فاصله داشته و فرودگاه بین المللی دبی 5 کیلومتر تا این مرکز اقامتی فاصله گرفته است.مرکز خرید القریر نیز در چند قدمی آن بوده و ایستگاه متروی میدان وحدت ، با چند قدم پیاده روی قابل دسترس است . البته از دیگر ویژگی های ممتاز این هتل 3 ستاره باید دسترسی آسان به وسایل حمل و نقل عمومی را نیز یاد کرد . هزینه اقامت برای مسافرین تور دبی تعطیلات تیر 94 در این هتل نسبت به امکانات ، خدمات و موقعیت مکانی آن بسیار مناسب می باشد .  پذیرش سریع ، محیط خانوادگی ، رفتار محترمانه پرسنل و مدریتی کار آمد سبب شده تا این هتل باشکوه در میان هتل های هم ردیف خود بدرخشد . در ضمن فروشگاه هتل ، به صورت 24 ساعته باز بوده تا خواسته های گردشگران تور دبی تیر 94 را تامین نماید.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل کامفورت این دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

 

هتل میفر دبی  هتلی مدرن با امکانات و موقعیت ویژه در میان هتل های 3 ستاره دیگر است که در منطقه دیره و خیابان شناخته شده و پر رفت و آمد الرقه واقع شده است . این هتل مجلل از موقعیت مرکزی و دسترسی عالی به وسایل حمل و نقل عمومی و مراکز تجاری و توریستی شهر دبی برخوردار می باشد که از آن جمله می توان به : نزدیکی به برج ساعت ، مرکز خرید القریر ، بندر تاریخی دبی و زمین گلف دبی کریک اشاره نمود . شاتل رایگان به پارک ساحلی ، فرودگاه و برخی از مراکز خرید مهم دبی از دیگر خدمات رفاهی هتل برای مسافرین تور دبی مرداد 94  است.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل میفر دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

هتل ارکید دبی، در قلب دیره و در مکانی مناسب در خیابان شیک Al Rigga واقع، و در مجاورت آبنمای دبی و بسیاری از جاذبه های برتر شهر قرار گرفته است. هتل دارای 84 اتاق راحت میباشد که هریک به تمیزی تزئین شده و از امکانات اختصاصی برخوردارند. میهمانان تور دبی تابستان 94 میتوانند از تنوع غذایی ارائه شده در رستوران بین المللی هتل، که در پخت خوراکهای قاره ای و دریایی محلی مهارت دارد لذت ببرند. هتل همچنین با داشتن باشگاه های شبانه متعدد و تریاهای مفرح از مزيت خاصي برخوردار مي باشد. امکانات سرگرم کننده هتل از استخر واقع در پشت بام با دمای کنترل شده، جکوزی، سونا و اتاق بخار تشکیل شده است. ساحل دوستان میتوانند با استفاده از سرویس ترانسفر قابل تمجید هتل به یکی از سواحل زیبای عمومی دبی دست یابند. هتل ارکید دبی، از لحاظ دسترسی به اقصی نقاط ناحیه پررفت و آمد دیره در مکانی عالی واقع شده و به راحتی میتوان از هتل به مراکز خرید بیشماری از جمله بازار عربی طلا دست یافت.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل ارکید دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

 

هتل سه ستاره سیتی استار دبی با قیمت مناسب و دسترسی آسان به دیدنی های دبی و بازار ها و مراکز تجاری و اداری و بازرگانی دبی و فرودگاه بین المللی برای مسافرین تور دبی و علاقمندان سفر به دبی انتخاب ایده ال میباشد.تفریحات وسرگرمی های شبانه بین المللی به مسافرین تور دبی تیر 94 این امکان را می دهد که شبهایی شاد را سپری نمایند.اتاقهای هتل سیتی استار دبی شامل اتاقهای دوبل و سینگل استاندارد به همراه سوئیت های راحت و شیک که کارکنان پذیرش، 24 ساعته در دسترس میباشند و به مسافرین تور دبی مرداد 94 خدمات ارائه می دهند. اتاق ها به طرز با شکوهی طراحی و تزئین شده و از استاندارد بالای رفاهی برخودار میباشند. علاوه بر این، اتاق ها به لوازم مدرن حمام و سیستم قفل الکترونیکی درها مجهز میباشند.کارکنان خدمات همه روزه نسبت به نظافت اتاقها و تجهیز سرویسهای بهداشتی وحمام به شوینده ها وحوله های تمیز اقدام می نمایند.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل سیتی استار دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

پارک آبی وادی وحشت در دبی

پارک آبی وادی وحشت دبی یکی از بزرگترین و پر هیجان ترین پارک های آبی دنیا است که در این محل می توانید ۲۳ ورزش آبی متفاوت را تجربه کنید. مساحت پارک آبی وادی وحشت حدود ۵ هکتار است که ترکیبی از امکانات تفریحی و رفاهی است. این پارک در ساحل جمیرا قرار دارد که هتلی در نزدیکی آن برای اقامت کسانی است که می خواهند صرفا به ورزش های آبی بپردازند. هشت سرسره آبی انفجاری و دو بخش موج سواری در اين پارک دو بخش پر طرفدار وادی وحشت است.می توان گفت وادی وحشت بعد از سرسره آمریکای شمالی بهترین و بزرگترین سرسره ای است که با یک سقوط وحشت آمیز ۳۳ متری، بازدید کنندگان تور دبی مرداد 94 را به عمق وادی می برد.هزینه های ورود نیز برای بزرگسالان 140 درهم و برای سنین 4 تا 12 سال 120 درهم می باشد.در این محل رستوران ها و فروشگاه های بزرگی دایر است که می توانید برای صرف غذا و خرید در هر زمان بهره مند شوید.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارک آبی وادی وحشت در دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

آب نمای برج خلیفه در دبی

 

 

یکی از جاذبه های گردشگری مشهور دبی آب نمای بسیار بزرگ برج خلیفه است که شکوه خاصی دارد. این آب نمای دبی با پخش موزیک تغییر شکل می دهد و با نورهای جالبی شروع به فوران می کند. همیشه در این محل توریست هایی را مشاهده می کنید که برای دیدار از آب نما از نقاط دور و نزدیک آمده اند و محو تماشای آن هستند. این آب نما در هر ثانیه ۸۳ هزار لیتر آب را در فضا منتشر می کند. در همین لحظه برخی ربات ها نیز به کار گرفته شده اند که آب ها را تغییر شکل می دهند و هنرمندانه تر آن ها را به دید مسافران تور دبی تعطیلات تیر 94 می رسانند.منطقه ای که این آب نما بکار گرفته شده در دریاچه مصنوعی برج خلیفه در مسافتی به میزان ۳۰ هکتار می باشد.این آب نما دارای ۶۶۰۰ چراغ است که با هزینه ۲۱۸ میلیون دلار آمریکا ساخته شده است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: آب نمای برج خلیفه در دبی ,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

پارک ساحلی جمیرا دبی

 

جمیرا بیچ یا همان پارک ساحل جمیرا یکی از زیباترین و پربازدیدترین مناطق توریستی دبی میباشد که به دلیل وجود جاذبه هایی از قبیل جمیرا بیچ رزیدنس، مسجد بزرگ جمیرا و ساحل جمیرا همواره جز اولین انتخاب های گردشگران تور دبی مرداد 94 قرار می‍‌گیرد. از آنجایی که این منطقه ساکنینی از اروپا تا مالزی و فیلیپین و ایران را در خود جای داده است، دارای فرهنگی چند ملیتی شده که این خود باعث مضاعف شدن جاذبه های گردشگری در تور دبی تابستان 94 این منطقه شده است.پارک ساحل جمیرا دارای ۳ هتل بین المللی مجلل می‌باشد که نام آنها همواره خلاقیت معماری مدرن را در ذهن تداعی می‌کند.امکانات دیگری هم‌چون ۲۰ رستوران بین‌المللی، پارک آبی، کلوپ مخصوص، یباشگاه سلامتی، ۵ استخر سونا و ماساژ، زمین تنیس و… آماده بجای گذاشتن بهترین خاطرات سفرتان به دبی می‌باشد.این منطقه توریستی داری هتل های بسیار دیگری نیز می‌باشد که امکان دسترسی گردشگران از اقشار متوسط را نیز فراهم می‌کند. این منطقه به دلیل موقعیت جغرافیایی بی نظیر خود امکان سفر به دیگر مناطق دبی را از قبیل مراکز بازرگانی، اداری، تفریحی و توریستی را تسهیل میکند.هتل لوکس برج‌العرب که در یک جزیره مصنوعی خلیج فارس قرار گرفته واز زمان ساختش تاکنون شاهکاری در صنعت توریسم خاورمیانه محسوب می‌شود.این هتل که شامل اتاق های تک نفره تا سوئیت های رویال و رنج وسیعی از خدمات رفاهی می‌باشد، پذیرای مهمانان مختلف از تمام دنیا به خصوص اروپا می باشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارک ساحلی جمیرا دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 تير 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد