نوشته شده توسط : suzi

 

 هتل هالیدی این استانبول

 هتل هالیدی این استانبول از جمله هتل های 5 ستاره استانبول می باشد که در میان  هتل های استانبول از بهترین ها و مدرن ترین ها میباشد و به جهت امکانات بسیارخوب و دسترسی آسان به مراکز خرید مورد استقبال بسیاری از مسافران تور استانبول قرار می گیرد.  و امکانات خوب اقامت خوشی را برای مسافران تور استانبول اردیبهشت 95 فراهم می کند. هتل هالیدی در منطقه شیشلی واقع گردیده و از میدان تکسیم ( مرکز شهر ) فاصله اندکی دارد، و تا ایستگاه اتوبوس فقط 50 متر تقریبا 12 کیلومتر با فرودگاه بین المللی آتاتورک فاصله دارد. همچنین در 200 متری آثار مهم تاریخی استانبول نظیر مسجد آبی و بازار بزرگ قرار دارد. این هتل در تور استانبول تعطیلات اردیبهشت 95 شامل 203 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه هوا، مینی بار،حمام، تلویزیون، ماهواره، رادیو، تلفن، سشوار، مبلمان، وای فای، یخچال کوچک و چای/قهوه ساز مجهز می باشند که از دکوراسیون مدرنی برخوردار می باشد و اقامت خوشی را برای میهمانان تور استانبول فراهم می آورد.

 از امکانات هتل هالیدی این استانبول در تور استانبول تعطیلات بهار 95 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ترانسفر فرودگاهی ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی و تحویل سریع ، امکانات جلسه و ضیافت ، امکانات کنفرانس ، امکانات فکس ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در داخل هتل ،تهویه ، اتاقهای عایق صدا ، گرمایش ، بار مخصوص تنقلات ، خانه داری ،  لباسشویی ویژه مسافرین تور استانبول 95 ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در داخل اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل برای گردشگران تور لحظه آخری استانبول  ، سرویس مستخدم ، امکانات اتاق VIP ، مرکز بدنسازی ، اتاق و امکانات برای معلولین ، سوئیت مخصوص تازه عروس، ماساژ ، جکوزی در تور استانبول ، سونا ف مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ،  استخر سر پوشیده ، سرویس نگهداری کودکان

هتل هالیدی این استانبول

هتل هالیدی این استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل هالیدی این استانبول , هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

 

هتل سلطان هان استانبول

هتل سلطان هان استانبول از جمله هتل های پنج ستاره استانبول به شمار می رود این هتل از موقعیت جغرافیایی بی نظیری برخوردار می باشد از این رو آن را از دیگر هتل های استانبول متمایز کرده است هتل سلطان هان استانبول در مجاورت مسجد آبی قرار دارد و نزدیک به بازار بزرگ خطوط تراموا می باشد این هتل شامل 40 اتاق می باشد که تمامی اتاق های هتل در تور لحظه آخری استانبول بسیار راحت و تمیز است و دارای شیشه های دوجداره می باشد که از ورود هرگونه سر و صدا جلوگیری می کنند و سبب می گردد مسافران تور استانبول آرامشی خاص را در این هتل تجربه نمایند

از امکانات هتل سلطان هان استانبول در تور استانبول اردیبهشت 95 می توان به سونا ، لابی ، پارک کودکان ، جکوزی ، کافی شاپ ، آژانس خدمات مسافرتی ، رستوران ، ماهواره ، خدمات خانه داری ، پارکینگ اختصاصی ، اینترنت در لابی ، فضای سبز ، پارکینگ سرپوشیده ، اینترنت در واحد ، گشت درون شهری و برون شهری برای میهمانان تور استانبول ، نمازخانه ، تاکسی سرویس ، لاندری ، سالن ورزشي ، صندوق امانات اختصاصي ، كافي نت فروشگاه و غرفه ، ترانسفر رايگان فرودگاه ، گیم نت ، چایخانه سنتی ، چایخانه در بام هتل ، زمین تنیس بیلیارد اشاره کرد.

هتل سلطان هان استانبول

 هتل سلطان هان استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل سلطان هان استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

مکانهای تفریحی استانبول

 

 خلیج شاخ طلایی استانبول

خلیج شاخ طلایی استانبول یکی از بی نظیر ترین و قشنگ ترین لنگر گاه های طبیعی در دنیا می باشد که بخش آسیایی استانبول را از بخش اروپایی آن جدا می کند. خلیج شاخ طلایی شکلی شیپور مانند دارد از این جهت به خلیج شیپوری معروف می باشد این خلیج از جمله مکان های جذاب و تفریحی و از جاذبه های گردشگری تور استانبول به شمار می رود. خلیج شاخ طلایی سابقه تاریخی دارد که قدمت آن به دوران امپراطوری بیزانس و عثمانی می رسد ؛ در آن زمان از این منطقه به عنوان مرکزی جهت تجمع کشتی های تجاری و کشتی های نیروی دریایی استفاده می کردند .در تور استانبول 95 این خلیج را دیدن کنید. در واقع این خلیج مدخلی است که با دربای مرمره تشکیل یک شبه جزیره را می دهد . در حاشیه این خلیج زیبا شما می توانید نظاره گر مناظر زیبا و منحصر به فرد خلیج , خصوصا در هنگام غروب آفتاب باشید تماشای این خلیج زیبا سفری به یاد ماندنی و خاطره انگیز را برای شما در تور استانبول نوروز 95 به ارمغان می آورد .

 

پارک امیرگان در استانبول یکی دیگر از جاذبه های استانبول میباشد که پارکی تاریخی است و در منطقه امیرگان، در همسایگی تنگه‌ بسفر و در ناحیه‌ ساریر استانبول واقع شده است. این پارک یکی از بزرگترین پارک‌های عمومی استانبول به شمار می‌رود.در تور استانبول تعطیلات عید 95 به این پارک بروید.درختان کاج سنگی، کاج ترکی، کاج حلب، کاج آبی، کاج سپید شرقی، کاج دریایی، سرو ژاپنی، صنوبر نروژی، صنوبر آبی، سرو اطلس، سرو هیمالیایی، سرو لبنانی، چنار، درخت زبان گنجشک، فندق، درخت بید بابل، بلوط مجار، صنوبر سپید کولورادو، درخت چهل سکه، سرو سرخ کالیفرنیا، درخت ماموت ساحلی و درخت کافور از مهم‌ترین درخت‌های موجود در این پارک هستند که از برترین جاذبه های گردشگری تور استانبول فروردین 95 و دیدنیهای ترکیه به شمار میرود.در این پارک سه رستوران و کافه تریا وجود دارد که انواع غذاهای خوشمزه درآن ارائه می شود.میزهایی نیز درخود پارک جهت پیکنیک و تفریح و گردش مردم در تور استانبول تعطیلات فروردین 95 درنظر گرفته شده است.در این پارک از سال 2005، در آوریل هر سال، فستیوال بین المللی گل لاله برگزار می شود که این پارک را تبدیل به مکانی جذاب و دیدنی می کند.مسافران تور استانبول می توانند در این پارک خوش آب و هوا لحظات خوشی را سپری کنند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مکانهای تفریحی استانبول , دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

مرکز خرید هیستوریا استانبول

markaz kharid historia istanbul

مرکز خرید هیستوریا استانبول , مرکز خرید پرطرفدار و معروف شهر استانبول در ناحیه فتیح و به مسجد سلطان احمد بسیار نزدیک و به راحتی میتوانید به این مسجد دسترسی داشته باشید که شامل  هفتادو پنج رستوران و فروشگاه در شش طبقه می باشد.در تور استانبول نوروز 95 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید.

طبقه های اول تا سوم قسمت مرکزی مد لباس برای آقایان و خانم ها می باشد که بیشتر مارکهای معروف لباس و پوشاک در مراکز فروشگاهی خودشان لباسهایی با مد روز برای خریداران ارائه کرده اند . در فروشگاه طبقه همکف هم از انواع مختلف مبلمان و وسایل منزل و انواع لوازم خانگی را دیدن کنید. در زمان دیدن از فروشگاه در هنگام غذا و ناهار میتوانید از رستوران فروشگاه که مارکهای مختلف رستورانها را در خود دارد استفاده کنید و از انواع غذاهای لذیذ رستورانها لذت ببرید.در تور استانبول نوروز 95 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

آدرس فروشگاه : منطقه فتیح , بلوار ادنان مندرس

مرکز خرید آک استانبول 

markaz kharid ak istanbul

مرکز خرید آک استانبول پر طرفدارترین مرکز خرید و بهترین مرکز خرید دنیا  با وسعتی زیاد  در ماه مارس 1994 افتتاح گردید که از  جمله مرکزهای خرید شلوغ استانبول می باشد ، مرکز خرید تجاری با 32 کافه و رستوران و 264 مغازه بزرگ و 1500 محل پارک برای اتومبیل مدعی که در ماه تا 1/5  میلیون نفر از این مرکز خرید تجاری و تفریحی بازدید کرده و خرید می کنند.در تور استانبول نوروز 95 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید. در روزهای معمولی در یک هفته میانگین بین چهل  تا چهل و پنج هزار نفر از مرکز خرید آک مرکز دیدن می کنند و برای خرید می روند که در روزهای تعطیلی پایان هفته و روزهای عید این عدد به بیشتر از هفتاد هزار نفر هم می باشد. مرکز خرید تجاری و  تفریحی آک استانبول در ناحیه اتیلر  با مساحت صد و هشتاد هزار متر مربع محل سرپوشیده ساخته شده است. در مرکز خرید 2 آسانسور پانارومیک و  41 پله برقی و 30 آسانسور معمولی برای رفت و آمد به عموم مردم و مسافران تور استانبول ساخته شده است. مرکز خرید آک استانبول همه روزه در ساعت 10 صبح الی 10 شب آماده بازدید خریداران و بازدیدکنندگان می باشد.در تور استانبول نوروز 95 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید.

آدرس مرکز خرید آک استانبول : منطقه اتیلراستانبول

مطالب مرتبط:

مرکز خرید آک استانبول

 

مرکز خرید هیستوریا استانبول

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید خوب استانبول,مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi
هتل سورملی استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 هتل سورملی استانبول از هتل های 5 ستاره استانبول و مناسب مسافران تور لحظه آخری استانبول است که بخاطر قرار گرفتن در نزدیکی مراکز تجاری استانبول بسیار مورد توجه قرار گرفته است.این هتل دارای 205 اتاق میباشد.تمام اتاق ها دارای خط مستقیم تلفن ،یخچال ، مبل ، فرش ، سرویس بهداشتی ، حمام ، وان ، سشوار و ... میباشد.این هتل برای مسافران تور لحظه آخری استانبول خدماتی هچون استخر ، سالن کنفرانس ، حمام ترکی ، آرایشگاه زنانه و مردانه ، سونا ، سالن ورزش و ... را ارائه میدهد . 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


هتل رامادا پلازا استانبول 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل رامادا پلازا هتلی 5 ستاره در شهر استانبول و مناسب برای مسافران تور لحظه آخری استانبول است.این هتل دارای 170 اتاق مجهز میباشد.از لحاظ موقعیت مکانی به صورتی است که با میدان تقسیم فاصله بسیار کمی دارد و از فرودگاه بین المللی آتاتورک در حدود 13 کیلومتر فاصله دارد.ایستگاه مترو دقیقا روبروی هتل میباشد.و رستورانهای خوبی اطراف هتل میباشد.ضمن اینکه در طول مسیر مغازه هایی با قیمت مناسب موجود میباشد.

از خدمات هتل برای گردشگران تور لحظه آخری استانبول میتوان به بار و رستوران ، لابی ، سالن کنفرانس ، آسانسور ، صندوق امانات ، کافه ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صرافی ، خدمات تورها ، فروشگاه در هتل ، تهویه مطبوع ، و گرمایش مجزا ، اینترنت پر سرعت ، حمام اختصاصی ، گاو صندوق ، سونای بخار ، سولاریوم ، ماساژ ، حمام ترکی ، سالن بدنسازی میباشد.همچنین استخر هتل بر روی بام موجود میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi
هتل بیز جواهر شیشلی استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل بیز جواهر شیشلی استانبول هتلی 5 ستاره است که مناسب مسافران تور لحظه آخری استانبول میباشد.این هتل دارای 191 اتاق استاندارد است.اتاق ها دارای تهویه مطبوع ، اینترنت ، بی سیم رایگان ، قهوه جوش ، تلویزیون ، مینی بار ، گاو صندوق و... میباشد.

از امکانات هتل برای مسافران تور لحظه آخری استانبول میتوان به استخر سرپوشیده ، رستوران ، مرکز اسپا ، سونا ، حمام ترکی ، ماساژ ، مرکز تناسب اندام ، پارکینگ زیر زمینی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، گل فروشی و ... میباشد.

در رستوران هتل انواع غذاهای دلپذیر مدیترانه ای عرضه میشود.این هتل تا میدان تقسیم 55 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 22 کیلومتر فاصله دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل تایتانیک پورت باقر کوی استانبول هتلی 5 ستاره است که در 4 کیلومتری فرودگاه آتاتورک فاصله دارد که تقریبا 10 دقیقه زمان میبرد و به مراکز خرید کاپاسیتی و کاروسل فاصله مناسبی داردو مناسب مسافران تور لحظه آخری استانبول میباشد.این هتل دارای 181 اتاق استاندارد ، لوکس و زیبا میباشد. که هر اتاق با آثار هنرمندان محلی تزئین شده است. از خدمات هتل برای مسافران تور لحظه آخری استانبول میتوان به کافی شاپ ، رستوران ، لباسشویی و خشکشویی ، آرایشگاه ، اینترنت و وای فای ، عکاسی ، پرستار کودک ، استخر ، سونا ، جکوزی ، حمام ترکی و بخار ، باشگاه بدنسازی و ... میتوان نام برد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول, بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi
هتل رادیسون بلو پرا استانبول 

هتل رادیسون بلو پرا استانبول

هتل رادیسون بلو پرا تور لحظه آخری استانبول هتلی زیبا و لوکس که در منطقه پرا واقع شده است و مرکز هنری ، فرهنگی، دارای سالن های غذاخوری و ناهار خوری است. هتل رادیسون بلو پرا استانبول رستورانی با چشم انداز دیدنی از شاخ طلایی و قسمت قدیمی شهر زیبای تور لحظه آخری استانبول می باشد . خیابان شلوغ و جذاب استقلال چند متر از رستوران های مختلف ، کافه ها، مغازه ها و گالری های هنری خیلی زیبا دور تر می باشد . اتاق های زیبای هتل رادیسون بلو پرا استانبول دارای چای و قهوه می باشد که برای اتاقها سرو شده است و همینطور مینی بار و لپ تاپ و  دارای صندوق های الکترونیکی است . مجهز به سیستم تهویه مطبوع ، اینترنت رایگان و تلویزیون در اتاقها با طراحی و  تزئین و دکوراسیون بسیار زیبا می باشد. روز خود را می توانید با بوفه صبحانه که با ذائقه ها و سلیقه های متفاوت مهیا شده لذت ببرید آغاز کنید .سالن ناهار خوری و رستوران زیبای هتل رادیسون بلو پرا تور لحظه آخری استانبول در طبقه لابی واقع شده است. سالن بدنسازی , تناسب اندام بوتانیکا و آبگرم ، سونا ، حمام بخار،  حمام آبگرم، حمام ترکی برای کسب آرامش اعصاب و استخر سرپوشیده است که اوقاتی را می توانید برای استراحت و آرامش سپری نمایید. می توانید با پیاده روی کوتاه مدت به موزه زیبای پرا ، منطقه گالاتا و برج معروف گالاتا و شهر قدیمی بروید. فرودگاه آتاتورک 18 km از هتل رادیسون بلو پرا استانبولفاصله دارد. هتل رادیسون بلو پرا استانبول در منطقه پرا قرار گرفته است . هتل رادیسون بلو پرا استانبول هتلی مناسب برای اقامتگردشگران و مسافران تور لحظه آخری استانبول است و دارای امکاناتی برای میهمانان و مسافران معلول تور لحظه آخری استانبول هم می باشد تا این عزیزان هم از اقامت خود لذت ببرند.

هتل رادیسون بلو پرا استانبول

 

هتل رادیسون بلو پرا استانبول

 


 

هتل سوییس استانبول

هتلی بسیار شیک و مجلل می باشد که اطراف آن را باغ های بزرگی فراگرفته است . این هتل در مرکز شهر استانبول قرار دارد .

هتل سوییس استانبول

 

هتل سوییس استانبول

اتاق های این هتل بسیار مجلل و وسیع می باشند و از امکانات خوبی نیز برخوردار است . اتاق های این هتل به سبک اروپایی سنتی تزیین شده است و اکثرا منظره ای زیبا از شهر تور لحظه آخری استانبول را دارند . این هتل حمام های وسیعی نیز دارد .

هتل سوییس استانبول

هتل سوییس استانبول

هتل سوییس استانبول

مسافرین محترم تور استانبول می توانند اقامت خوبی را در این هتل داشته باشند .


 

هتل لارس پارک استانبول

این هتل در یکی از بهترین مناطق شهر استانبول قرارد دارد و حدود ۵ دقیقه با مرکز شهر و مرکز تفریحی میدان تکسیم فاصله دارد . محیط هتل بسیار شیک و مجلل طراحی شده است و دارای یک باغ زیباست که در زمستان هم سبز است شما میتوانید در باغ زیبای این استراحت کنید و از غذا ها و نوشیدنی های موجود در این باغ لذت ببرید .

هتل لارس پارک استانبول

 

هتل لارس پارک استانبول

هتل لارس پارک استانبول

از امکانات رفاهی این هتل تور لحظه آخری استانبول می توان به : ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده اشاره کرد . همچنین ارائه خدمات نگهداری از اطفال نیز در این هتل وجود دارد . این هتل همچنین دارای یک صرافی ، اتاق جلسه کاملا مجهز و یک آرایشگاه مجهز نیز می باشد . امکانات ورزشی این هتل شامل : سالن بدنسازس و وان آب داغ می باشد . این هتل دارای اتاق های ویژه و امکانات برای معلولین ، سوئیت مخصوص تازه عروس و اتاقهای خالی از حساسیت می باشد.

هتل لارس پارک استانبول

 

هتل لارس پارک استانبول

مسافران محترم تور لحظه آخری استانبول می توانند بهترین برنامه گردشی را نیز از هتل دریافت کرده تا راحت تر از بهترین مناطق استانبول دیدن کنند .

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi
هتل سلطانیه استانبول

هتل سلطانیه استانبول

این هتل یک هتل نوساز می باشد که در مرکز شهر واقع شده است و مناسب مسافران تور لحظه آخری استانبول میباشد . در معماری این هتل بیشتر از سبک عثمانی استفاده شده است استفاده از خوردنی‌های بومی و تازه ، میوه‌ ها و آب‌میوه‌های طبیعی در شهرت صبحانه‌ این هتل نقش اساسی داشته‌ است . اتاق‌های هتل با نام های همسران سلاطین عثمانی نام گذاری شده اند .

هتل سلطانیه استانبول

 هتل سلطانیه استانبول

امکانات اتاق ها : تلویزیون ماهواره‌ای ، تهویه‌ی مطبوع ، سشوار، خط تلفن ، گاوصندوق ، اتو و گرمایش مرکزی می باشند . از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور لحظه آخری استانبول می توان به : سالن کنفرانس ، سالن ورزش ، اینترنت پرسرعت ، پارکینگ رایگان ، سوییت ، سرو غذا در اتاق ، کرایه دوچرخه ، امکانات برای معلولین ،استخر و غیره می باشد .

هتل سلطانیه استانبول

هتل سلطانیه استانبول

این هتل همچنین دارای ترانسفر فرودگاهی و خدمات تور ها نیز می باشد و مسافران محترم تور لحظه آخری استانبول می توانند در صورت اقامت در این هتل از امکانات آن بهره مند شوند .

 


هتل هیلتون استانبول

هتل هیلتون استانبول

این هتل در نیمه اروپایی استانبول قرار گرفته و به تنگه بسفر مشرف است . اتاق های مجلل هتل ، چشم انداز تماشایی به باغ و تنگه بسفر داشته و به سبک و هنر ترکی طراحی شده اند . از ویژگی اتاق ها برای مسافران تور لحظه آخری استانبول میتوان به پنجره های بزرگ ، محل نشیمن جداگانه ، پرده های ضخیم و حمام مرمری اشاره کرد . این هتل دارای 15 سوئیت ، 4 اتاق مخصوص معلولین و 51 اتاق executive و 431 اتاق استاندارد می باشد .

 هتل هیلتون استانبول

در این هتل انواع غذاهای دریایی و نوشیدنی ها سرو می شود . همزمان با صرف عصرانه اجرای زنده پیانو در لابی هتل نیز صورت می گیرد .

هتل هیلتون استانبول

یکی از امکانات این هتل برای مسافران تور لحظه آخری استانبول مرکز 24 ساعته سلامتی هتل می باشد که شامل کلاس های اروبیک ، تنیس و اسکواش می باشد . امکانات دیگر برای مسافران تور لحظه آخری استانبول که شامل : سیستم حرارتی و برودتی مرکزی ، صندوق امانات ، فضای سبز ، خشکشویی و اتوشویی ، زمین تنیس ، سالن فیتنس ، سان آرایشی ، استخر کودکان ، استخر روباز ، حمام ترکی ، سونا ، ماساژ ، سالن کنفرانس ، رستوران . این هتل همچنین دارای حمام ترکی می باشد که با کاشی های سفید وآبی تزئین شده که 2 اتاق سونا ، 2 اتاق بخار و ماساژ درمانی نیز در آن قرار دارد .

هتل هیلتون استانبول

 

هتل هیلتون استانبول

 

هتل هیلتون استانبول

دسترسی این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 30 دقیقه می باشد و مسافران تور لحظه آخری استانبول می توانند با اقامت در این هتل به راحتی به فرودگاه دسترسی داشته باشند .

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi
هتل سورملی استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 هتل سورملی استانبول از هتل های 5 ستاره استانبول و مناسب مسافران تور لحظه آخری استانبول است که بخاطر قرار گرفتن در نزدیکی مراکز تجاری استانبول بسیار مورد توجه قرار گرفته است.این هتل دارای 205 اتاق میباشد.تمام اتاق ها دارای خط مستقیم تلفن ،یخچال ، مبل ، فرش ، سرویس بهداشتی ، حمام ، وان ، سشوار و ... میباشد.این هتل برای مسافران تور لحظه آخری استانبول خدماتی هچون استخر ، سالن کنفرانس ، حمام ترکی ، آرایشگاه زنانه و مردانه ، سونا ، سالن ورزش و ... را ارائه میدهد . 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


هتل رامادا پلازا استانبول 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل رامادا پلازا هتلی 5 ستاره در شهر استانبول و مناسب برای مسافران تور لحظه آخری استانبول است.این هتل دارای 170 اتاق مجهز میباشد.از لحاظ موقعیت مکانی به صورتی است که با میدان تقسیم فاصله بسیار کمی دارد و از فرودگاه بین المللی آتاتورک در حدود 13 کیلومتر فاصله دارد.ایستگاه مترو دقیقا روبروی هتل میباشد.و رستورانهای خوبی اطراف هتل میباشد.ضمن اینکه در طول مسیر مغازه هایی با قیمت مناسب موجود میباشد.

از خدمات هتل برای گردشگران تور لحظه آخری استانبول میتوان به بار و رستوران ، لابی ، سالن کنفرانس ، آسانسور ، صندوق امانات ، کافه ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صرافی ، خدمات تورها ، فروشگاه در هتل ، تهویه مطبوع ، و گرمایش مجزا ، اینترنت پر سرعت ، حمام اختصاصی ، گاو صندوق ، سونای بخار ، سولاریوم ، ماساژ ، حمام ترکی ، سالن بدنسازی میباشد.همچنین استخر هتل بر روی بام موجود میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi
هتل بیز جواهر شیشلی استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل بیز جواهر شیشلی استانبول هتلی 5 ستاره است که مناسب مسافران تور لحظه آخری استانبول میباشد.این هتل دارای 191 اتاق استاندارد است.اتاق ها دارای تهویه مطبوع ، اینترنت ، بی سیم رایگان ، قهوه جوش ، تلویزیون ، مینی بار ، گاو صندوق و... میباشد.

از امکانات هتل برای مسافران تور لحظه آخری استانبول میتوان به استخر سرپوشیده ، رستوران ، مرکز اسپا ، سونا ، حمام ترکی ، ماساژ ، مرکز تناسب اندام ، پارکینگ زیر زمینی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، گل فروشی و ... میباشد.

در رستوران هتل انواع غذاهای دلپذیر مدیترانه ای عرضه میشود.این هتل تا میدان تقسیم 55 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 22 کیلومتر فاصله دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل تایتانیک پورت باقر کوی استانبول هتلی 5 ستاره است که در 4 کیلومتری فرودگاه آتاتورک فاصله دارد که تقریبا 10 دقیقه زمان میبرد و به مراکز خرید کاپاسیتی و کاروسل فاصله مناسبی داردو مناسب مسافران تور لحظه آخری استانبول میباشد.این هتل دارای 181 اتاق استاندارد ، لوکس و زیبا میباشد. که هر اتاق با آثار هنرمندان محلی تزئین شده است. از خدمات هتل برای مسافران تور لحظه آخری استانبول میتوان به کافی شاپ ، رستوران ، لباسشویی و خشکشویی ، آرایشگاه ، اینترنت و وای فای ، عکاسی ، پرستار کودک ، استخر ، سونا ، جکوزی ، حمام ترکی و بخار ، باشگاه بدنسازی و ... میتوان نام برد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول, بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi
 

مرکز خرید آک استانبول 

markaz kharid ak istanbul

مرکز خرید آک استانبول پر طرفدارترین مرکز خرید و بهترین مرکز خرید دنیا  با وسعتی زیاد  در ماه مارس 1994 افتتاح گردید که از  جمله مرکزهای خرید شلوغ استانبول می باشد ، مرکز خرید تجاری با 32 کافه و رستوران و 264 مغازه بزرگ و 1500 محل پارک برای اتومبیل مدعی که در ماه تا 1/5  میلیون نفر از این مرکز خرید تجاری و تفریحی بازدید کرده و خرید می کنند.در تور استانبول زمستان 94 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید. در روزهای معمولی در یک هفته میانگین بین چهل  تا چهل و پنج هزار نفر از مرکز خرید آک مرکز دیدن می کنند و برای خرید می روند که در روزهای تعطیلی پایان هفته و روزهای عید این عدد به بیشتر از هفتاد هزار نفر هم می باشد.در تور استانبول دی 94میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

مرکز خرید تجاری و  تفریحی آک استانبول در ناحیه اتیلر  با مساحت صد و هشتاد هزار متر مربع محل سرپوشیده ساخته شده است. در مرکز خرید 2 آسانسور پانارومیک و  41 پله برقی و 30 آسانسور معمولی برای رفت و آمد به عموم مردم و مسافران تور استانبول ساخته شده است. مرکز خرید آک استانبول همه روزه در ساعت 10 صبح الی 10 شب آماده بازدید خریداران و بازدیدکنندگان می باشد.در تور استانبول زمستان 94 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید.

آدرس مرکز خرید آک استانبول : منطقه اتیلراستانبول 

 

مرکز خرید آک استانبول

 مطالب مرتبط:

مرکز خرید آک استانبول

 

تور استانبول دی 94

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول لحظه آخری



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید آک استانبول,مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi
 

برج دختر استانبول

 

برج دختر استانبول بر بالای صخره اي صاف و بزرگ که در وسط تنگه بسفر ساخته شده است. برج دختر ساخته شده توسط دست بشر می باشد و زمانی طولانی است که بوسیله انسانها  فراموش شده است. مرغهای دریایی را فراموش نکنیم که با سرو صدای خود در بالای برج دختر زیبایی این برج را بیشتر میکنند.در تور استانبول زمستان 94 بهترین لحظات را سپری کنید بیشتر مردم استانبول این عمارت را دوست دارند و داستانهای عاشقانه بسیاری در باره این برج نقل می کنند. نام دیگر برج دختر کیز کوله سی می باشد که نویسنده بزرگ ترک در نوشته هایش از برج به عنوان گل نیلوفری که پژمره نمی شود گفته است.
 این برج زیبا از جاذبه های معروف استانبول می باشد . داستان معروفی می باشد که پسری جوان به نام لاندروس برای دیدن معشوقه خود هر شب تا برج شنا می کرده است .در تور استانبول دی 94 میتوانید از این مکان زیبا لذت ببرید. در یکی از شبها هوای طوفانی باعث شده بود فانوس دختر خاموش شود و لاندروس جوان راه را گم کرد و غرق شد,  این افسانه ورد زبان سیاحان غربی  در قرن هفده بوده است و باعث شده این بنا نام برج لاندرا را بگیرد. داستان دختر پادشاه می باشد. دختری با موهای بلند و ابروهایی کمانی و چشمان آبی زیبایی داشت و پدرش پادشاه دخترش را از همه پنهان می کرد.مسافران تور استانبول دی 94 میتوانند از این جاذبه گردشگری زیبا لذت ببرند. روزی از روزها پادشاه از یک پیشگو شنید ماری دختر زیبایش را نیش میزند. پادشاه دستور داد  برجی میان تنگه بسازند و از دخترش مراقبت کند ولی روزی از روزها ماری از سبدی که برای دختر انگور فرستاده شده بود ماری بیرون آمد و دختر زیبا را نیش زد. برج دختر استانبول که سمبل بسیار ارزشمندی شده است بسیاری از نویسندگان و نقاشان خارجی و داخلی و شاعران از این برج الهام میگیرند .در تور استانبول زمستان 94 بهترین لحظات را سپری کنید.

borje dokhtar istanbul

borje dokhtar istanbul

 مطالب مرتبط:

تور استانبول زمستان 94

 

تور استانبول دی 94

تور استانبول لحظه آخری



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: برج دختر استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

هتل مارتی استانبول

هتل مارتی استانبول در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد و از 11 طبقه و 270 اتاق تشکیل شده است این هتل در بهترین قسمت استانبول، در در منطقه تکسیم استانبول واقع شده است و از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است . اقامت در این هتل در تور لحظه آخری استانبول سرشار از آرامش می باشد.این هتل به ایستگاه های حمل و نقل عمومی، رستوران ها، موزه ها و ... نزدیک می باشد از این رو دسترسی به این مناطق را برای مسافران تور استانبول آسان نموده است. این هتل در 1/7 کیلومتری کاخ دلمه باغچه، 2/2 کیلومتری برج گالاتا و 4/3 کیلومتری بازار بزرگ قرار دارد.

تمامی اتاق های این هتل مجهز به تلویزیون 42 اینچ، میز ، وای فای رایگان، تلفن، آب معدنی رایگان، حمام، سشوار، دماسنج، تهویه، مینی بار و دمپایی می باشند. این هتل اقامتی راحت و خاطره انگیز را برای مسافران تور استانبول به ارمغان می آورد.

از امکانات هتل مارتی استانبول برای مسافران تور استانبول 94 می توان به پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، آسانسور، 4 اتاق جلسه، صبحانه بوفه، رستوران، کافی شاپ، روزنامه رایگان در لابی، لاندری، نگهداری از کودکان، خدمات ازدواج و .... اشاره کرد.

هتل مارتی استانبول

هتل مارتی استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل مارتی استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

جاذبه های گردشگری استانبول

 

مسجد کبیر مجیدیه که در بین مردم به مسجد اورتاکوی معروف است در محله اورتاکوی ناحیه بشیکتاش در تنگه استانبول با طرز معماری نئوباروک ساخته شده است . این مسجد در سال ۱۸۵۳ بفرمان سلطان عبدالمجید از سوی معمار نیگوئوس بالیان در یکی از مکانهای بی نظیر تنگه استانبول احداث شده است .در تور استانبول پاییز 94 حتما از این مسجد دیدن کنید. در ساخت این مسجد که نمایی بسیار زیبا و ظریف دارد ، طرز معماری نئو باروک بکار رفته و تمامی مساجد ساخته شده به دستور سلاطین عثمانی متشکل از دو بخش حرم و پادشاهی می‌باشد . پنجره های وسیع و بلند این مسجد  بشکلی که بتواند نور متغیر تنگه را به داخل آن منعکس نماید ، طرح ریزی شده است . این مسجد دارای دو مناره پله دار با یک جایگاه موذن بوده و دیوارهای آن با سنگ سفید ساخته شده است . دیوارهای آن نیز با موزائیک های صورتی رنگ تزئین یافته اند . محراب و منبر مسجد تلفیقی از موزائیک و مرمر می‌باشد که با ظریف کاری ویژه‌ای ساخته شده است .مسجد اورتاکوی استانبول از جاذبه های گردشگری تور استانبول در فاصله نزدیکی به پل معلق بسفر در محله اورتاکوی که از مناطق معروف استانبول است ، قرار گرفته و مثل یک عتیقه در کنار یک اثر مدرن منظره بسیار زیبایی برای گردشگران تور استانبول 94  ایجاد می کند.

 

 

 

منطقه پولونزکوی استانبول یکی از بهترین جاذبه های گردشگری استانبول می باشد که در اصل اولین بار در قرن 19 توسط مهاجران لهستانی کشف شد. گردشگران تور لحظه آخری استانبول  معمولاً برای سوارکاری قدم زدن و خوردن غذاهای سنتی لهستانی به این منطقه می آیند. این منطقه در فاصله 25 کیلومتری استانبول و در بخش آسیائی قرار گرفته است.یکی از دلایل شباهت این منطقه با شمال ایران این است که منطقه پولونزکوی در منطقه آسیایی ترکیه قرار گرفته و فاصله چندانی با ایران ما ندارد ولی منطقه پولونزکوی استانبول در فاصله بیست و پنج کیلومتری استانبول قرار گرفته است  که می توان در کمتر از سی دقیقه در تور استانبول به این محل آمد و روز خوبی را در آن جا در زیر سایه درختان و حتی در کنار آفتاب دل انگیز در تور لحظه آخری استانبول سپری نمود.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

هتلهای چهار ستاره معروف استانبول

 

هتل دورا استانبول

هتل دورا استانبول از جمله هتل های 4 ستاره استانبول به شمار می رود که از موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی برخوردار می باشد. هتل دورا تا میدان تکسیم تنها 10دقیقه فاصله دارد از این رو گزینه مورد علاقه بسیاری از مسافران تور استانبول محسوب می شود. این هتل دارای 119 اتاق شیک، بزرگ و تمیز بوده که تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع می باشند. اتاق ها عایق صدا بوده و از ورود سروصدا به داخل جلوگیری می کند تا میهمانان تور استانبول پاییز 94 بتوانند با آرامش در اتاق خود به استراحت بپردازند.مینی بار و قهوه ساز و چای ساز در اتاق های هتل دردسترس مسافران تور استانبول قرار دارد. در هتل اتاق هایی خاص و خالی ازحساسیت و امکانات ویژه معلولین نیز تعبیه شده است. در هتل به زبانهای ترکی، روسی، انگلیسی، ایتالیایی، آلمانی، بلغاری و عربی صحبت می شود.

از امکانات هتل دورا استانبول برای گردشگران تور استانبول تعطیلات پاییز 94 می توان به پارکینگ, کافی شاپ, اینترنت 24 ساعته, سیستم تهویه مطبوع, ماهواره, خدمات 24ساعته, خشکشویی, صندق امانت و ... اشاره نمود.

هتل دورا استانبول

 

هتل گرند مادرید استانبول

هتل گرند مادرید استانبول از جمله هتل های 4 ستاره استانبول به شمار می آید این هتل نمونه ای از تمدن عصر حاظر در دل منطقه ی قدیمی استانبول می باشد و از بام آن می توانید نظاره گر منظره ای از پل بوغاز باشید. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک با ماشین حدود 30 دقیقه می باشد.اقامت در این هتل را در تور استانبول تعطیلات آذر 94 از دست ندهید.

در این هتل سیستم وای فای و پارکینگ رایگان برای مسافران تور استانبول آذر 94  وجود خواهد داشت. اتاق های باشکوه این هتل کاملا ضد صدا می باشند و امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت و سیستم تهویه هوا نیز در اتاق ها وجود دارد. تعدادی از اتاق ها نیز برای افراد حساس در نظر گرفته شده است.

در رستوران این هتل غذاهای سنتی ترکیه ای به همراه گلچینی از غذاهای بین المللی سرو می شوند. میهمانان تور استانبول می توانند در کافه ی پشت بام نوشیدنی میل کنند و شاهد منظره ی زیبای پل بوغاز باشند. هتل گرند مادرید در نزدیکی پردیس دانشگاه و بازار بزرگ استانبول واقع شده است.

هتل گرند مادرید استانبول

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره معروف استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

هتل گرند آنکا استانبول

هتل گرند آنکا در منطقه فندوق زاده واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره استانبول می باشد. این هتل در سال 2004 بازسازی شده است. هتل گرند آنکا مجموعا 108 اتاق دارد. ایستگاه تراموا در روبروی هتل قرار گرفته است. این هتل در فاصله چند دقیقه ای از آثار دیدنی استانبول قرار دارد. این هتل در فاصله  2 کیلومتری منطقه سلطان احمد و همچنین 1.5 کیلومتری منطقه تقسیم قرار گرفته است. در فاصله 10 کیلومتری هتل فرودگاه بین المللی آتاتورک قرار دارد. این هتل به دلیل موقعیت مناسب بسیاری از مسافران تور استانبول را به سوی خود جذب کرده است. همچنین اتاق های هتل ضد صدا هستند.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، باشگاه ورزشی، اسکواش، ماساژ، سونا، جکوزی، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری اطفال، اتاق بازی های کامپیوتری، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، اتاق های ضد صدا، بار ، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، خدمات خانه داری، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، فکس و کپی، آرایشگاه، سرویس کرایه اتومبیل و... می باشد.

 

 

تصویر هتل گرند آنکا استانبول

تصویر هتل گرند آنکا استانبول

تصویر هتل گرند آنکا استانبول

تصویر سالن کنفرانس هتل گرند آنکا استانبول

تصویر هتل گرند آنکا استانبول

تصویر سالن ضیافت هتل گرند آنکا استانبول

تصویر هتل گرند آنکا استانبول

تصویر اتاق هتل گرند آنکا استانبول

تصویر هتل گرند آنکا استانبول

تصویر اتاق هتل گرند آنکا استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل گرند آنکا استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

هتل پارما استانبول

 

هتل 4 ستاره پارما در 100 متری میدان تکسیم، در چند قدمی خیابان سر زنده استقلال قرار دارد. این هتل 80 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، ماهواره، میز کار و ... می باشد. هر روز صبحانه روزانه به صورت بوفه در این هتل سرو می شود و عصر ها نیز در این هتل چای یا قهوه رایگان همراه شیرینی سرو می شود. نزدیکی به متروی میدان تکسیم از مزایای این هتل می باشد که امکان دسترسی راحت به نواحی مختلف شهر را فراهم می کند. فاصله این هتل تا فرودگاه آتاترک 19/3 کیلومتر است که ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی توسط هتل انجام می شود. مسافران تور استانبول 94می توانند در این هتل اقامت راحتنی داشته باشند.

آدرس: Kocatepe Mahallesi Abdulhak Hamit Caddesi no:22 Taksim - Beyoğlu, Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

امکانات هتل پارما استانبول

تراس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، کرایه دوچرخه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، سوییت ماه عسل، اتاق وی آی پی، روزنامه، آسانسور، اتاق خانوادگی.

 

هتل پارما استانبول

هتل پارما استانبول

هتل پارما استانبول

 اتاق هتل پارما استانبول

هتل پارما استانبول

رستوران هتل پارما استانبول

هتل پارما استانبول

استخر هتل پارما استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارما استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

موزه هنرهای اسلامی استانبول

موزه هنرهای اسلامی در میدان سلطان محمود، در منطقه فاتح استانبول قرار دارد. این موزه در اصل کاخ ابراهیم پاشا بوده که در سال 1524 ساخته شد و در سال 1983 به موزه هنرهای اسلامی تبدیل شد. در این موزه گنجینه نفیسی از  اشیاء فلزی و چوبی هنری، قدیمی ترین فرش های دنیا، مینیاتورها، پارچه ها و آثارخطی وجود دارد. مسافران تور استانبول 94 می توانند در این موزه زیبا از آثار زیبای هنری دیدن کنند.

 

موزه هنرهای اسلامی استانبول

موزه هنرهای اسلامی استانبول

موزه هنرهای اسلامی استانبول

موزه هنرهای اسلامی استانبول

موزه هنرهای اسلامی استانبول

موزه هنرهای اسلامی استانبول

موزه هنرهای اسلامی استانبول

موزه هنرهای اسلامی استانبول

موزه هنرهای اسلامی استانبول

موزه هنرهای اسلامی استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: موزه هنرهای اسلامی استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

هتل گریون استانبول

هتل 5 ستاره گریون در 3/2 کیلومتری مرکز CNR و در 4 کیلومتری فرودگاه آتاترک قرار دارد و در ساعات مشخصی از روز به سمت این فرودگاه ترانسفر رایگان وجود دارد. این هتل 252 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات تلویزیون، ماهواره، مینی بار، کتری برقی، سیستم تهویه، سشوار و ... می باشند. در رستوران گلدن هرن این هتل هر روز صبحانه مفصل سرو می شود. مسافران تور استانبول 94می توانند در این هتل اقامت راحتی داشته باشند.

آدرس: Merkez Mah. Sanayi Cad. No:9 Yenibosna-Bahçelievler, Bahcelievler, 34197 Istanbul, Turkey

امکانات هتل گریون استانبول

استخر سر پوشیده، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(رایگان)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، خانه داری روزانه،آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان، سیستم گرمایشی

 

 

هتل گریون استانبول

هتل گریون استانبول

هتل گریون استانبول

رستوران هتل گریون استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل گریون استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

هتل دیوان استانبول

هتل دیوان استانبول در منطقه شيشلي در سال 2011 ساخته شد. فاصله این هتل تا ميدان تکسيم فقط 10 دقيقه پیاده می باشد. هتل دیوان استانبول شامل 144 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها از دکوراسیون شیک و مدرن برخوردار می باشد و سبک اتاق ها با فرهنگ سنتی ترکیه پیوند خورده است. از ویژگی های خاصی که این هتل را برای مسافران تور استانبول از دیگر هتل های استانبول متمایز می کند، امکانات بسيار خوبی است که هتل جهت برگزاري سمينارها و کنفرانس ها ارائه می دهد. از این رو برای گروه های بیزنسی گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود . رستوران هتل دیوان استانبول انواع غذا های ترکی و بین المللی را برای میهمانان تور استانبول سرو می کند.اقامت در این هتل در تور استانبول تعطیلات مهر 94 سرشار از آرامش می باشد.

از دیگر امکانات هتل دیوان استانبول می توان به سالن غذا خوری، آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات اتاق VIP، ارائه خبرنامه، صرف صبحانه در اتاق، نظافت اتاق، تحویل سریع اتاق،سیستم گرمایشی ، اتاق های ویژه معلواین، تورهای داخلی، کافی شاپ، آسانسور، ریلکسیشن با ماساژ، تبادل ارز، لاندری، باشگاه ورزشی، امکان دریافت بلیط، سونا، امکان برگزاری همایش، خشکشویی، خدمات کپی و ارسال فکس، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، اتو کشیدن البسه، مرکز تجارت و کرایه اتومبیل با درخواست مسافران تور استانبول تعطیلات پاییز 94 اشاره کرد. 

هتل دیوان استانبول

هتل دیوان استانبول

هتل دیوان استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل دیوان استانبول , هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi
 

این مرکز که در مارس 1994 افتتاح شده يکي از مراکز خريد پر تردد استانبول است ، مديريت اين مرکز تجاري بزرگ ادعا ميکند که هر ماه بين يک تا يک و نيم ميليون نفر از اين مرکز خريد و تفريحي بازديد ميکنند. بعبارتي دگر در روزهاي معمولي هفته بين 40 تا 45 هزار نفر از آک مرکز بازديد ميکنند که در تعطيلات آخر هفته و اعياد اين رقم به بيش از 70 هزار نفر نيز ميرسد. در تور استانبول 94 میتوانید از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید.

مرکز خريد و تفريحي «آک مرکز» در منطقه «اتيلر Etiler » با وسعت 180 هزار متر مربع فضاي سرپوشيده بنا شده . در اين مرکز خريد 41 پله برقي و 2 آسانسور پاناروميک و 30 آسانسور عادي (مخصوص بازديدکنندگان) براي تردد به بازديدکنندگان سرويس ميدهند

اين مرکز خريد هر روز از ساعت 10 صبح لغايت 10 شب بروي بازديدکنندگان باز است. مرکز خرید آک بهترین محصولات با بهترین تنوع و کیفیت را در اختیار گردشگران و مسافران تور لحظه آخری استانبول قرار میدهد.

مرکز خريد آک مرکز

مرکز خريد آک مرکز

مرکز خريد آک مرکز

مرکز خريد آک مرکز

مرکز خريد آک مرکز

مرکز خريد آک مرکز



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خريد آک مرکز استانبول,مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

اتاقهای پاکیزه این هتل بهترین مکان برای استراحت و آرامش میباشند.خدمات کارکنان متعهد و حرفه ای هتل موجب شده تا هتل به هدف نهایی تمام گردشگران ومسافران تور استانبول 94 تبدیل شود.از دیگر امکانات هتل میتوان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.این هتل دارای ۳۸ اتاق می باشد. هتل Ottoman Hotel Park با خدمات عالی خود پذیرای مهمانان میباشد.اتاقها، به سیستم تهویه مطبوع، مجهز میباشند. در تور لحظه آخری استانبول از این امکانات استفاده کنید. کارکنان پذیرش، شبانه روز پاسخگوی مسافرین می باشند.یک صرافی نیز در هتل وجود دارد.در صورت درخواست مسافرین، ترانسفر فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد گرفت.برنامه گردش خود را نیز از ما بخواهید.پذیرش شبانه روزی هتل در لحظه ورود از شما پذیرایی خواهد کرد.در صورتی که بخواهید ارز تهیه کنید در این هتل خدمات تبادل ارز نیز انجام می پذیرد.

این هتل دارای امکاناتی نظیر : سرویس نگهداری کودکان ،استخر ،سوئیت مخصوص تازه عروس ،خدمات خانه داری - ترانسفر فرودگاه - لباسشویی - خشکشویی - صبحانه در اتاق - اتو کشی - صرافی - بسته های نهار - تورها - فکس و کپی - تهیه بلیط - کرایه اتومبیل - رستوران - پذیرش شبانه روزی - روزنامه - بالکن - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - پذیرش و تحویل سریع - گاوصندوق - انبار بار و چمدان - تهویه - بار - گرمایش - منطقه بدون سیگار

هتل پارک اتومان

هتل پارک اتومان

هتل پارک اتومان

اتاق های هتل پارک اتومان

هتل پارک اتومان

رستوران هتل پارک اتومان



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارک اتومان استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

رستوران اولوس 29 استانبول از بهترین رستوران های ترکیه می باشد. چون منظره فوق العاده ای از تنگه بسفر , دکوراسیون مدرن و بی نظیری دارد و پلی که روی آن می باشد زیبایی آن را دوچندان کرده است. اگر مسافران تور لحظه آخری استانبول می خواهند در رستورانی زیبا با چشم اندازی فوق العاده لحظاتی خوب و آرامی را سپری کنند و غذاهای لذیذ و متنوعی را نوش جان کنند حتما به رستوران اولوس 29 استانبول که در زمره بهترین رستوران ها قرار دارد بروند. منوی این رستوران بسیار متنوع است و شما می توانید انواع غذاهای ترکی , بین المللی و غذاهای دریایی را سفارش دهید و از طعم بی نظیر آن نهایت لذت را ببرید. مسافران تور استانبول 94 میتوانند با رفتن به این رستوران زیبا خاطرات خوبی را تجربه کنند.

رستوران اولوس 29

رستوران اولوس 29

رستوران اولوس 29

رستوران اولوس 29

رستوران اولوس 29

رستوران اولوس 29

 

مطالب مرتبط:


:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: رستوران اولوس 29 استانبول, رستوران های استانبول , بهترین رستوران های استانبول , رستوران های ارزان استانبول , رستوران های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول

هتل 5 ستاره سی وی کی پارک بسفر در اکتبر 2013 در قلب شهر استانبول در 150 متری میدان تکسیم ساخته شده است. این هتل دارای 438 اتاق است که بعضی از آن ها چشم انداز زیبایی از دریا و باغ دارند. اتاق های لوکس این هتل دارای امکانات تلویزیون ال سی دی، کتری برقی، وای فای رایگان و ... هستند. در این هتل در رستوران اصلی صبحانه به صورت بوفه و وعده ناهار و شام به صورت منوی انتخابی است. از محاسن این هتل نزدیکی آن به خیابان استقلال و تنگه بسفر است، خیابان استقلال که از جاذبه های گردشگری این شهر است در چند متری هتل قرار دارد و در آنجا می توان رستوران ها، مغازه ها، گالری ها و موزه های بسیاری یافت. فاصله این هتل تا فرودگاه آتاترک 30 کیلومتر و تا کاخ دلمه باغچه 5 دقیقه پیاده روی است. مسافران تور استانبول می توانند در این هتل لوکس و مدرن لحظات خوبی را سپری کنند.

 

 

در تور استانبول 94 در این هتل اقامت کنید.

 

امکانات هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول

سونا، حمام ترکی، ماساژ، اسپا، 2 استخر، باشگاه، اینترنت رایگان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، رستوران، اجاره اتومبیل، خدمات تور، خدمات بلیت، پذیرش 24 ساعته، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه ، آسانسور و ... .

 

هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول

هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول 

هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول

 اتاق هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول 

هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول

اتاق هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول 

هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول

استخر هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول 

هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول

رستوران هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 774
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

 هتل 5 ستاره ایمپریال بیزنس بمنتی در منطقه سیسیلی با تراس خود چشم انداز زیبایی از شهر دارد. این هتل 33 اتاق دارد که مجهز به وای فای، تلویزیون، ماهواره، چای/قهوه ساز هستند. هتل ایمریال بیزنس فاشله کمی تا مراکز خرید و رستوران ها دارد و فاصله آن تا مرکز کنگره 15 دقیقه پیاده روی است. مسافران تور استانبول می توانند با 500 متر پیاده روی به ایستگاه مترو برسند و از آنجا به آسانی در شهر به رفت و آمد بپردازند. 

 

 

در تور استانبول 94 در این هتل اقامت کنید

 

آدرس: Ergenekon Cad. No:62/A Bomonti Sisli , Sisli, 34377 Istanbul, Turkey

امکانات هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

تراس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، استخر سرپوشیده، کتابخانه، رستوران، بار، روم سرویس، اجاره اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، سرویس بلیت، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، واکس، خانه داری، اتاق جلسه، اتاق بیزنس، مکز بیزنس، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، روزنامه، آسانسور، اتاق های ضد صدا.

 

 

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

اتاق هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

رستوران هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

باشگاه هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

حمام ترکی هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

اتاق جلسه هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

استانبول بر روی 7 تپه بنا شده که بلندترین آن تپه چاملیجا میباشد. تپه های چاملیجا دارای ارتفاع 268 متر از دریا در قسمت آسیایی شهر استانبول واقع شده است و یکی یکی دیگر از مناطق توریستی استانبول میباشد که از بالای این تپه میتوان تنگه بسفر،قسمت اروپایی و همچنین بندرگاه را دید و گردشگران تور استانبول تیر 94 برای رفتن به چاملیجا و بازدید از این منطقه دیدنی می توانند از اتوبوس هایی که از تکسیم به قسمت آسیایی میروند استفاده کنند.در تپه 248 متری چاملیجا که به بام شهر استانبول معروف میباشد آنتن های متعددی نصب شده است که این آنتن ها سبب آلودگی تصویری در شهر میشدند.

 

 تپه های چاملیجا در استانبول

 

تپه های چاملیجا در استانبول

تپه های چاملیجا در استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: تپه های چاملیجا در استانبول ,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

رستوران چانگا استانبول

رستوران چانگا استانبول در سال 2007 برنده بهترین جایزه شد. از نمای بیرونی و داخلی رستوران چانگا استانبول اکثر اوقات بر روی مجلات استفاده می شود . این رستوران زیبا در نزدیکی میدان تقسیم در مجتمع هنرهای معاصر 1903 قرار گرفته است که با انواع غذاهای متنوع و لذیذ و ترکیبی در فضایی دلنشین آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران تور استانبول مرداد 94 می باشد . رستوران چانگا استانبول در محیطی زیبا با طراحی و دکوراسیون بسیار دیدنی آماده پذیرایی از مسافران و میهمانان تور استانبول تابستان 94  می باشد. این رستوران بسیار مناسب برای استراحت و آرامش می باشد.

رستوران چانگا استانبول

رستوران چانگا استانبول

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: رستوران چانگا استانبول , رستوران های استانبول , بهترین رستوران های استانبول , رستوران های ارزان استانبول , رستوران های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

هتل آوانگارد استانبول

نام قدیمی این هتل , هتل گلدن ايج 2  GOLDEN AGE  میباشد که درسال 2014 بازسازی ونام این هتل تغیر کرده است .موقعیت جغرافیایی این هتل در 15 کیلومتری فرودگاه آتاترک و در حوالی میدان تکسیم می باشد .از نظر مکانی این هتل در بهترین مکان قرار گرفته است زیرا بهترین دسترسی به مراکز خرید و مکانهای تفریحی سیاحتی را در بر میگیرد.هتل آوانگارد استانبول دارای 84 اتاق می باشد که با پنجره های دوجداره از ورود هرگونه سروصدا به اتاق مسافرین تور استانبول تیر 94 جلوگیری می کنند.از امکانات این هتل می توان به استخر سر پوشیده , سونا , حمام ترکی , مینی بار , سالن کنفرانس , ماساژ , بیلیارد ,خوشکشویی,  اتوشویی , صندوق امانات اشاره کرد.امکانات اتاقها و پذیرایی نیز شامل سیستم گرمایشی و سرمایشی , تلویزیون , تلفن , سرویس حمام , 2 رستوران (بوفه باز)  , رستوران با ظرفیت 120 نفر با غذاهای ترکی و بین المللی برای مسافرین تور استانبول تعطیلات تیر 94 می باشد.

 

هتل آوانگارد استانبول

 

هتل آوانگارد استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آوانگارد استانبول , هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

هتل مارمارا تکسیم استانبول

هتل مارمارا تکسیم استانبول در مجاورت نزدیک ایستگاهای حمل و نقل ومیدان تقسیم واقع است.میهمانان میتوانند پیاده به کاخ دولما باهسی و پل بسفر وبازارهای مشهو"رتیس وی کی" و"مکا"دست یابند.رستوران این هتل به سرو خورک های جدید وسنتی ترکی وعثمانی و سرو انواع خورک ها ونوشیدنی ها میپردازد.در اطراف این هتل نیز رستوران های واقع است که میهمانان تور استانبول مرداد 94 می توانند در آنجا لذت ببرند.هتل مارمارا ساختمان و بنایی مدرن داشته و از دکوراسیون و معماری روز بهره برده ، نیروهایی که با این هتل همکاری دارند برخوردی شایسته با میهمانان تور استانبول تابستان 94 داشته و کامل ترین سرویس دهی را ارائه می دهند . علاوه بر این برخورداری از امکاناتی منحصر به فرد و با کیفیت نیز از دیگر ویژگی های هتل مارمارا می باشد.

 

هتل مارمارا تکسیم استانبول

 

 

هتل مارمارا تکسیم استانبول

 

هتل مارمارا تکسیم استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل مارمارا تکسیم استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

 

پارک گلهانه استانبول یکی از قدیمی ترین و از بزرگترین پارکهای شهر استانبول است که نام آن از کلمه فارسی گلخانه گرفته شده است.در زمان عثمانی پارک گلهانه قسمتی از باغ های محوطه قصر توپکاپی بوده است. گل های رز و لاله این پارک بسیار زیبا هستند و نام گلخانه نیز به این علت به این پارک داده شده است.اولین مجسمه اتاتورک در سال 1925 سون گاتس و موزه تاریخ علم و تکنولوژی در اسلام در این پارک قرار دارند.این موزه در سال 2008 توسط نخست وزیر ترکیه افتتاح شد و تعداد 140 مدل از اختراعات دانشمندان اسلامی در زمینه علوم مختلف در آن به نمایش گذاشته شده ست و محیطی زیبا برای گذراندن اوقات فراغت خانواده ها و گردشگران تور استانبول خرداد 94 ایجاد کرده است.

 

پارک گلهانه در استانبول

پارک گلهانه در استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: پارک گلهانه در استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

پارک امیرگان یکی از بزرگترین پارکهای عمومی استانبول , پارکی تاریخی است که در امیرگان،درهمسایگی تنگه‌ی بسفر و درناحیه‌ی ساریر استانبول قراردارد . از مهمترین درختان این پارک می توان به درختان کاج سنگی،کاج ترکی،کاج حلب،کاج آبی،کاج سپید شرقی،کاج دریایی،سرو ژاپنی،صنوبرنروژی، صنوبرآبی،سرو اطلس،سرو هیمالیایی،سرو لبنانی،چنار،درخت زبان گنجشک،فندق،درخت بید بابل،بلوط مجار،صنوبرسپید کولورادو،درخت چهل سکه،سرو سرخ کالیفرنیا،درخت ماموت ساحلی و درخت کافور اشاره کرد.در این پارک سه رستوران و کافه تریا وجود دارد که انواع غذاهای خوشمزه درآن ارائه می شود.میزهایی نیز درخود پارک جهت پیکنیک و تفریح و گردش مسافرین تور لحظه آخری استانبول درنظر گرفته شده است.

 

پارک امیرگان استانبول

پارک امیرگان استانبول

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: پارک امیرگان استانبول ,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

مرکز تفریحی ویالند یکی از جدیدترین و جذاب ترین پارک های تفریحی استانبول واقع در محل اروپایی ترکیه در قسمت Golden Horn ساخته شده است که فاصله آن از سمت میدان تکسیم یا تقسیم حدود سیزده کیلومتر راه است.ساخت این مجموعه عظیم از سپتامبر 2011 آغاز شد و در تاریخ 26 می 2013 درهای این مجموعه به روی علاقمندان باز گردید.محیطی که این پارک را در آن ساخته اند حدود یک میلیون متر مربع مسافت دارد و اسباب تفریح و وسایل بازی فراوانی از جمله Splash Coaster (ترن هوایی آبی) که ترکیبی است از آبشارهای طبیعی با لذت استفاده از ترن هوایی؛ Family Coaster (رولر کستر خانوادگی) ؛ Rafting Ride ( یک ماجراجویی 700 متری در وسط یک آبشار وحشی)، تونل وحشت، جت اسکی، سینما، King Kong در ارتفاع 15 متری و بولینگ را برای تفریح مسافرین تور استانبول خرداد 94 دارا میباشد.

 

شهربازی ویالند استانبول

 

شهربازی ویالند استانبول

 

شهربازی ویالند استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: شهربازی ویالند استانبول ,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

هتل آسپن استانبول

هتل چهار ستاره آسپن استانبول  istanbul Aspen Hotel در مرکز شهر استانبول قرار گرفته و مسافت کوتاهی تا بازار بزرگ فاصله دارد. هتل امکاناتی را از قبیل اینترنت رایگان و بوفه صبحانه به میهمانان تور استانبول خرداد 94 خود ارائه میدهد.اتاقها به راحتی آراسته و از سیستم تهویه مطبوع وتلویزیون با گیرنده ماهواره برخوردار میباشند. برخی نیز به چشم انداز دریای مرمره مشرف میباشند.میهمانان تور استانبول 94 میتوانند از خدمات حرفه ای ماساژ بهره مند شده و در جکوزی واقع در طبقه هشتم به استراحت بپردازند. جکوزی نیز به دریای مرمره مشرف میباشد. حمام سنتی ترکی و سونا از دیگر امکانات رفاهی هتل به شمار میروند.هتل دارای دو کافه و یک رستوران بوده که با سرو خوراکهای اصیل ترکی و بین المللی از میهمانان تور لحظه آخری استانبول پذیرایی میکند.

 
هتل آسپن استانبول
 
 
هتل آسپن استانبول
 
 
هتل آسپن استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آسپن استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

هتل آوانگارد استانبول

نام قدیمی این هتل , هتل گلدن ايج 2  GOLDEN AGE  میباشد که درسال 2014 بازسازی ونام این هتل تغییر کرده است .موقعیت جغرافیایی این هتل در 15 کیلومتری فرودگاه آتاترک و در حوالی میدان تکسیم می باشد .از نظر مکانی این هتل در بهترین مکان قرار گرفته است زیرا بهترین دسترسی به مراکز خرید و مکانهای تفریحی سیاحتی را در بر میگیرد.هتل آوانگارد استانبول دارای 84 اتاق می باشد که با پنجره های دوجداره از ورود هرگونه سروصدا به اتاق جلوگیری می کنند.از امکانات این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول می توان به استخر سر پوشیده , سونا , حمام ترکی , مینی بار , سالن کنفرانس , ماساژ , بیلیارد ,خوشکشویی,  اتوشویی , صندوق امانات اشاره کرد.امکانات اتاقها و پذیرایی نیز شامل سیستم گرمایشی و سرمایشی , تلویزیون , تلفن , سرویس حمام , 2 رستوران (بوفه باز)  , رستوران با ظرفیت 120 نفر با غذاهای ترکی و بین المللی می باشد.

 

هتل آوانگارد استانبول

 

هتل آوانگارد استانبول

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آوانگارد استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

هتل ددمان استانبول

هتل ددمان استانبول در منطقه تجاری و اداری اصلی استانبول واقع است و همچنین دسترسی را به نقاط اصلی شهر برای مسافرین تور استانبول 94 آسان کرده است.همچنین عصرها می توانید از شام لذیذ رستوران این هتل غذا و بعد از آن در بارها از نوشیدنی های متنوع آن را سرو کنید.این هتل دارای امکاناتی برای معلولین و اتاق های VIP نیز است. همچنین مجاورت با ایستگاه مترو، موجب شده تا به راحتی به قرارهای کاری خود برسید.مسافرین گرامی تور استانبول خرداد 94 میتوانند، پس از یک روز طولانی، با ورزش در باشگاه ، خستگی را از خود دور کرده؛ در سونا استراحت کنند ویا در استخربه آبتنی بپردازند. عصرها، رستوران هتل شما را به صرف شام لذیذ فرا میخواند وپس ازآن هم میتوانید در بارها، نوشیدنی مورد علاقه تان را انتخاب کنید.هر وقت هم که تمایل داشتید؛ به اتاق زیبای خود بازگردید و از تجمل و آرامش آن لذت ببرید.

 

 هتل ددمان استانبول

 

هتل ددمان استانبول

 

هتل ددمان استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل ددمان استانبول , هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

این هتل 5 ستاره استانبول بسیار با شکوه و مجلل است و در منطقه شهزاده باشی قرار گرفته است در موقعیتی عالی واقع شده است و دسترسی راحت به جاذبه های توریستی و تجاری شهر دارد این هتل کلال آگا کوناگی استانبول تا مسجد کبود و بازار بزرگ بیست دقیقه پیاده فاصله دارد.و ایستگاه مترو فقط چند قدم تا هتل کلال آگا کوناگی استانبول فاصله دارد .این هتل تور استانبول تا فرودگاه پانزده کیلومتر فاصله دارد هتل دارای لوکس ترین و مدرن ترین امکانات رفاهی است .هتل کلال آگا کوناگی استانبول دارای 87 اتاق و سوئیت استاندارد است هتل دارای امکاناتی از قبیل استخر سرپوشیده و روباز،آرایشگاه،حمام ترکی،صرافی ،اینترنت پر سرعت ،رستوران،کافی شاپ و سالن بدنسازی برای مسافران تور استانبول 94 است

 هتل کلال آگا کوناگی استانبول

هتل کلال آگا کوناگی استانبول

هتل کلال آگا کوناگی استانبول

هتل کلال آگا کوناگی استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل کلال آگا کوناگی استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi
 

این هتل 4 ستاره تا میدان تقسیم فقط پانصد متر فاصله دارد و تا مرکز همایش ها یک کیلومتر فاصله دارد این هتل تور استانبول 94 دارای امکانات مجهز از قبیل سالن ورزشی،استخر سرپوشیده،حمام ترکی،سونا،ماساژ و خدمات درمانی،پارکینگ رایگان،اتاقهای مجز به اینترنت وای فای و اتاقهای با دکوراسیون زیبا است

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل پوینت استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 441
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi
 

هتل پیانو فورت استانبول

این هتل سه ستاره در بهترین منطقه و جاذبه های شهر استانبول واقع شده است هتل دارای امکانات فراوانی برای میهمانان تور استانبول است.اتاقهای هتل طبق استاندارد و رفاه میهمانان طراحی شده است و با لوازم مدرن تزیین گشته است.اتاقها مجهز به عایق صوتی،سیستم تهویه،تلویزیون ال سی دی است. هتل دارای تریا و قنادی ،استخر،سونا،مرکز سلامت ،حمام سنتی،اتاق بخار و ماساژ است.مدت زمان سرو صبحانه از ساعت هفت صبح تا دوازده ظهر می باشد.و میهمانان تور استانبول 94 میتوانند انواع خوراکی ها را در اتاق خود سفارش دهند.هتل پیانو فورت در منطقه باستانی فاتیح و در سه کیلومتری مسجد سلطان احمد استانبول واقع شده است

 

هتل لیون استانبول

این هتل سه ستاره تور استانبول در مرکز شهر استانبول قرار گرفته است و تا دانشگاه دو کیلومتر فاصله داردهتل دارای امکانات رفاهی از قبیل اینترنت رایگان،اتاقهای مجهز به سیستم تهویه و یک رستوران ترکی است اتاقها به سادگی تزیین شده اند و دارای تلویزیون با ماهواره ،حمام شخصی  و مینی بار است.هتل برنامه گردشی به میهمانان تور استانبول 94 ارائه میدهد.هتل لیون تا موزه آیا صوفیه یه ربع با ماشین فاصله دارد و تا بازار بزرگ دو کیلومتر نیز فاصله دارد.

 

هتل بیربی استانبول

این هتل 3 ستاره تا بازار بزرگ استانبول فقط پنج دقیقه فاصله دارد.مسافران تور استانبول 94 میتوانند در قسمت لابی هتل از قلیان سنتی نیز استفاده کنند.اتاقهای هتل به سبک ساده و شیک طراحی شده اند هتل دارای تلویزیون با ماهواره حمام خصوصی و یخچال است

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 434
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

جزایر اطراف استانبول

در اطراف شهر استانبول 9 جزیره وجود دارد که به مجموع این جزایر ،جزایر شاهزادگان می گویند این جزایر در دوران بیزانس ها محلی برای تبعیدشدگان شاهزادگان بوده است.این جزایر که متعلق به قرن نوزده بوده است امروزه به دلل آب و هوای خوب و خانه های چوبی به مرکزی تفریحی تبدیل شده است یکی از بزرگترین این جزایر جزیره بویوک آدا است و از دیگر جزایر معروف جزیره های بورگاز،صدف ،کنیالی،هی بلی آدا را میتوان نام برد.برای دسترسی و رفتن به این جزیره ها میتوان از کشتی هایی که در سواحل قسمت های آسیایی و اروپایی است استفاده کرد.مسافران تور استانبول در فصل تابستان میتوانند از اتوبوسهای دریایی برای رفتن به این جزایر استفاده کنند.

 

 تنگه بسفر استانبول

تنگه بسفر استانبول دو قاره ی اروپا و آسیا را از هم جدا می کند و ترکیبی از زمانهای گذشته و حال است و زیبایی و شکوه و سادگی گذشته را نمایش میدهد.در کنار این تنگه ویلاها و هتل های مدرن با نماهای زیبا و مرمری در کنار روستاهای سنگی ، قلعه ها و دهکده های ماهیگیری ساخته شده است و ازیبایی این منطقه را چند برابر کرده است برای مشاهده کامل این تنگه باید مسافران تور استانبول با قایق سفر کنید و از منظره های زیبای این منطقه لذت ببرید.حرکت قایق در این تنگه به شکل زیگزاک است که بتوانید تمامی مناطق این تنگه را تماشا کنید.همچنین قایق های اختصاصی برای علاقه مندان و گردشگران تور استانبول 94 است که به صورت شبانه و یا روزانه به حرکت در این تنگه میپردازد.

 

جزایر پرنس استانبول

جزایر استانبول که در دریای مرمر هستند و به نام جزایر پرنس نیز هستند که تقریبا یک ساعت از شهر استانبول فاصله دارند این جزایر شامل هشت جزیره هستند و سواحل این جزیره از قبیل بیوک آدا،صدف،بورگاز و هیبلی نیز می باشند این جزایر در دوران بیزانس ها مکانی برای تبعید شدگان بوده است رفت و امد در این جزایر به وسیله درشکه است هتل قدیمی که متعلق به قرن توزدهم است و بزرگترین بنای چوبی است در این منطقه است در این منطقه استانبول 4 هتل وجود دارد که از گردشگران تور استانبول پذیرایی می کنند

گردشگران تور استانبول 94 از محیط زیبا و آرام این منطقه استانبول لذت می برند

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول, جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi
 

 مرکز خرید کاله استانبول

 مرکز خرید کاله استانبول دارای 8 طبقه و 120 فروشگاه بزرگ می باشد این مرکز خرید در سال 2007 تاسیس گردید در این مرکز خرید تمامی اجناس لوازم ورزشی،وسایل الکترونیکی، لوازم خانگی، لوازم تزیینی و … موجود می باشد و همگی این فروشگاه ها معاف از مالیات می باشند. در تور استانبول 94 از این فروشگاه دیدن نمایید قطعا اکثر احتیاجات خود را می توانید در این مرکز خرید برآورده کنید

مرکز خرید کاله استانبول دارای تعداد زیادی رستوران و فست فود می باشد که انواع غذاهای بین المللی و ترکی را با طعم بی نظیر و قیمت مناسب سرو می کند. در این مرکز خرید بستنی سنتی مادو به فروش میبرسد که چشیدن طعم دلچسب آن برای مسافران تور استانبول فوق العاده خواهد بود و همچنین از دیگر امکانات این مرکز خرید می توان به تئاتر، سینما، زمین بازی، پارکینگ رایگان و داروخانه نیز اشاره کرد.

مرکز خرید کاله استانبول

مرکز خرید کاله استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید کاله استانبول,مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 573
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد