نوشته شده توسط : suzi

هتل سیلایف آنتالیا

 

هتل سیلایف آنتالیا دارای امکاناتی از قبیل ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , سولاریوم , حمام ترکی و بخار , شیرجه , حمام ترکی , استخر سر پوشیده و غواصی برای مسافران تور ترکیه آذر 94 ترکیه می باشد.وهمچنین خدماتی مثل اتاق و امکانات برای معلولین - اتاقهای خالی از حساسیت - اتاقهای VIP - اتاق های خانوادگی - مرکز بدنسازی - بیلیارد - پینگ پنگ - بازی دارت - دوچرخه سواری - کرایه دوچرخه - موج سواری - کانو - ماهیگیری  را به مسافران تور ترکیه پاییز 94 خود ارائه می دهد.

 

 

 
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل سیلایف آنتالیا,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

هتل الیت ورد استانبول

هتل الیت ورد استانبول که هتلی 5 ستاره در منطقه تکسیم شهر استانبول می باشد. این هتل دارای معماری خاص و مدرن است این هتل به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته است دارای امکانات رفاهی جدید می باشد و دارای 245 اتاق با منظره ای زیبا از شهر می باشد که چشم هر مسافرتور ترکیه زمستان 94 را مجذب خود می کند همچنین قابل ذکر است که برای افراد معلول نیز امکاناتی را در نظر گرفته اند. از جمله امکانات هتل الیت ورد استانبول می توان به حمام سامیکی سنتی ، استخر ، کافه که می توان در آن به تماشای عکس های زیبا از مناظر شهر نشست اشاره کرد .این هتل پذیرای میهمانان تور ترکیه تعطیلات دی 94 هستند و اتاق های این هتل طراحی دکور فوق العاده ای دارند با تمام تجهیزات روز هتلداری و همچنین این هتل دارای 6 رستوران است که می توان انواع غذاهای ترکی و بین المللی را در آن تجربه کرد. برای گردشگران تور ترکیه دی 94 که قصد خرید دارند بدانند که منطقه خرید استانبول نزدیک به هتل الیت ورد استانبول  است و همچنین می توانند به راحتی از کاخ توپکاپی استانبول و مسجد کبود و بازار بزرگ دیدن کنند.

 

هتل گرین پارک مرتر استانبول

هتل گرین پارک مرتر استانبول هتلی 5 ستاره است که در منطقه ای قرار دارد که مرکز مد و صنعت نساجی می باشد و در جایی واقع شده که به تمام وسایل نقلیه عمومی نزدیک است و انواع امکانات را برای میهمانان خود فراهم کرده است که استخر آب گرم از جمله آنهاست . این هتل دارای اتاق های راحت و مدرن برای مسافران تور ترکیه 94 است که از هرگونه سرو صدا تهی است . هتل گرین پارک مرتر استانبول دارای سوئیت هایی مخصوص تازه عروس ها می باشد ، اتاق های این هتل دارای به روزترین دکور و تجهیزات می باشد که می توان به سیستم تهویه و حمام شخصی و بوفه صبحانه اشاره کرد . امکانات این هتل شامل باشگاه بدنسازی ، اسنخر روباز ، باغ و . . . است ، که گردشگران تور ترکیه آذر 94 می توانند سفر خوبی را در هتل گرین پارک مرتر استانبول تجریه کنند.

 

هتل رامادا پلازا استانبول

هتل رامادا پلازا استانبول هتل 5 ستاره در میدان تقسیم استانبول می باشد که از جاذبه های دیدنی نزدیک به این هتل موزه نظامی و نمایشگاه مرکز استانبول می با شد . این هتل دارای 170 اتاق راحت با تجهیزات روز دنیا است از جمله تهویه مطبوع ، لابی ، صندق امانات ، کافه ، رستوران و خدمات سرو غذا و خشکشویی می باشد. مسافران تور ترکیه استانبول برای آمدن به هتل رامادا پلازا استانبول فقط 13 کیلومتر را طی می کنند . شما می توانید بهترین غذاهای ترکی ، بین المللی و مدیترانه ای را در هتل های این رستوران تجربه کنید .

 

 
مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های لوکس استانبول,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

هتل آرمان قشم از لحاظ موقعیت مکانی در بلوار ساحلی شهر درگهان که دارای چشم اندازی بسيار زیبا و ديدنی نزدیک به  مجتمع های تجاری  می باشد و با بهترین امکانات هتلداری پذیرای میهمانان خود می باشد . هتل آرمان قشم جز اولین هتل های شهر درگهان می باشد که دارای اتاقهای راحتی برای مسافران تور قشم آذر 94 است که تعداد این اتاقها 27 عدد می باشد . از امکانات این هتل که قابل ذکر است می توان به تخت خواب های مناسب و دستگاه تلویزیون ، تلفن ، سیستم های گرمایشی و خنک کننده با تهویه مناسب ، یخچال و . . .  اشاره کرد . در کل اتاقهای هتل آرمان قشم دارای تجهیزات لازم و ضروری برای گردشگران تور قشم دی 94 می باشد . همچنین شما می توانید در کافی شاپ زیبا و جدید هتل آرمان قشم لحظات خوبی را سپری کنید.

 


تور قشم هتل آلاله

هتل آلاله قشم از هتل های 3 ستاره این جزیره است که از نظر جغرافیایی دارای موقعیت مناسبی است. این هتل در نزدیکی مراکز خرید و اسکله تفریحی درگهان قشم قرار دارد. همچنین اتاق های این هتل رو به دریا هستند و مسافران عزیز تور قشم زمستان 94 که در این هتل اقامت دارند می توانند از دیدن چشم انداز بی نظیر آن نهایت لذت را ببرند. هتل آلاله در نزدیکی مرکز خرید دو دلفین , مروارید , اطلس , ایران مال , پرشین گلف و... واقع شده است و گردشگران تور قشم ویژه تعطیلات دی 94 با یک پیاده روی 5 دقیقه ای از هتل به سمت این مراکز خرید می توانند هر آنچه را که نیاز دارند از این بازارها تهیه نمایند.


هتل پرشین گلف قشم

هتل پرشین گلف قشم از هتل های 3 ستاره شهر درگهان این جزیره هفتگانه می باشد و یکی از زیباترین مجتمع های های این منطقه به حساب می آید که دارای 150 اتاق تمیز با امکانات رفاهی لازم برای میهمانان تور قشم 94 است از جمله تلویزیون , یخچال , تلفن , حمام , مبلمان و... می باشد. علاوه بر این هتل پرشین گلف دارای بهترین موقعیت جغرافیایی می باشد زیرا در نزدیکی مجتمع های تجاری دیا , دو دلفین , بازار صدف , بازار قدیم , بازار مروارید , بازار نگین , بازار نور و... قرار دارد و گردشگران تور قشم پاییز 94 با اقامت در این هتل می توانند به راحتی به این مراکز تجاری بروند و هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند. از دیگر امکانات این هتل می توان به رستوران , کافی شاپ , روم سرویس , لاندری , تاکسی سرویس , لابی , چایخانه سنتی و... اشار کرد.

تور قشم هتل پرشین گلف

 

 مطالب مرتبط:
 

 



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: هتل های شهر درگهان قشم,هتل های قشم, بهترین هتل های قشم , هتل های ارزان قشم , هتل های مجلل قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi
 

آیین کهن نوروز صیاد در قشم  هر ساله در وسط تابستان برگزار می شود در این روز هیچ کدام از صیادان قشم ماهی و موجود آبزی را صید نمی کنند و در این روز جشن به پا می کنند ، این روز دقیقا در آخرین روز تیر ماه می باشد . گردشگران تور قشم ویژه تعطیلات دی 94 می توانند در این زمان از سال به روستای سلخ بروند و آیین کهن نوروز صیاد در قشم را از نزدیک ببینند که از صبح تا غروب می باشد. و همچنین مردمان این منطقه در روز جشن  از خوردن غذاهای دریایی پرهیز می کنند . این مراسم به منظور جلوگیری از آسیب به ماهی ها در زمان تخم ریزی آن ها می باشد که یک کار هدفمند برای حفاظت از محیط زیست می باشد. مسافران تور قشم زمستان 94 که قصد بازدید از آیین کهن نوروز صیاد در قشم  را دارند میتوانند این روز با اهالی منطقه جشن بگیرند.





:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: آیین کهن نوروز صیاد در قشم,دیدنی های قشم , جاذبه های گردشگری قشم , جاذبه های توریستی قشم , بهترین جاذبه های توریستی قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

تور آنتالیا ساحل آلانیا

ساحل آلانیا در 115 کیلومتری شرق آنتالیا قرار دارد و در حال حاضر از بهترین سواحل این شهر توریستی مخصوص گردشگران تور آنتالیا به شمار می رود که بهترین پلاژها را نیز دارا می باشد. علاوه بر این در این ساحل برای گردشگران اروپایی و انگلیسی هتل های متعدد و متنوعی وجود دارد تا در آن اقامتی به یاد ماندنی ودلپذیری را داشته باشند. آنچه باعث جلب نظر گردشگران تور آنتالیا به سمت این ساحل می شود شن های سفیدرنگ و همچنین آب و هوای دلپذیر آن می باشد. مناظر طبیعی که در این منطقه وجود دارد زیبایی آن را نیز دوچندان کرده است و از تماشای آن ها می توانید نهایت لذت را ببرید. در سال های اخیر ساحل آلانیا آنتالیا پیشرفت فراوانی داشته و به شکل یک مرکز تفریحی شنا و قایق سواری جذاب و دلنشین با 250000 قایق درآمده است. گردشگران عزیز تور آنتالیادر این ساحل تفریحی می توانند سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند.

تور آنتالیا ساحل آلانیا



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: ساحل آلانیا آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

 تور آنتالیا ساحل کمر

کمر آنتالیا در فاصله 42 کیلومتری این شهر توریستی واقع شده است که دارای مناظر طبیعی بی نظیری می باشد. در این منطقه از آنتالیا محیطی منحصر به فرد و احاطه شده توسط مناظر زیبای طبیعی برای تفریح گردشگران تور آنتالیا فراهم آمده است تا تعطیلات به یاد ماندنی را در این منطقه سپری کنند. ساحل کمر آنتالیا برای گردشگران این امکان را ایجاد کرده است تا به ورزش های آبی و دریا نورودی با قایق بپردازند. گردشگران می توانند با قایق به سواحل جنوبی و خلیج های شهر آنتالیا بروند و از دیدن چشم اندازهای فوق العاده آن نهایت لذت را ببرند. اتحادیه اروپا لقب پرچم آبی را ساحل کمر داده است زیرا ساحل آن بسیار تمیز است. در واقع نام پرجم آبی به مناطقی اعطا می شود که دارای سواحل پاکیزه ای هستند. اما آنچه که توجه گردشگران تور آنتالیارا به سوی خود جلب می کند مناظر طبیعی بی نظیر آن و همچنین دروازه هادریان , دیوار شهر و بقایای تاریخی که به سبک رومیان است و از آن زمان باقی مانده است , می باشد.

تور آنتالیا ساحل کمر

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: ساحل کمر آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

هتل کوئین الیزابت آنتالیا جز هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد که معماری آن شبیه کشتی کوئین الیزابت می باشد و در مجاور سواحل می باشد ، این هتل 6 طبقه دارد و در منطقه کمر آنتالیا واقع شده است و تا فرودگاه 40 کیلومتر فاصله دارد و فاصله مرکز شهر تا هتل 30 کیلومتر می باشد و شما می توانید در 150 متری خود دریا را ببینید . از امکانات هتل کوئین الیزابت آنتالیا برای میهمانان تور آنتالیا می توان به استخر ، سالن ورزشی ، حمام ترکی ، سونا و جکوزی ، آرایشگاه ، سالن کنفرانس ، ساحل اختصاصی و . . . اشاره کرد . این هتل دارای 395 اتاق می باشد که مجهز به امکانات روز هتلداری است  که شامل پذیرایی در اتاق ، حمام ، سیستم تهویه ، صندق امانات و . . . می باشد. مسافران تور آنتالیا می توانند سفری خوب را در این هتل تجربه کنند 

 

 

هتل ازکای مای فالز آنتالیا از هتل 5 ستاره و معروف در آنتالیا می باشد که دارای موقعیتی مناسب از لحاظ مکانی و آب و هوایی می باشد ، این هتل دارای 483 اتاق در 13 طبقه است که همهی اتاق های آن دارای بالکن با نمایی رو به دریا و سواحل بی نظیر مدیترانه می باشد که میهمانان تور آنتالیا  در هتل ازکای مای فالز آنتالیا می توانند ساعت ها به تماشای این منظره شگفت انگیز بنشینند . از امکانات مهم این هتل  برای تور آنتالیا ساحل اختصاصی ، پارک آبی ، اتاق های ویژه ، امکانات مخصوص معلولین ، سوئیت مخصوص عروس ، گاو صندق ، سیستم صوتی تصویری ، رستوران ، اتاق های ورزش ، والیبال ساحلی ، آرایشگاه ، صرافی ، کرایه ماشین ، باغ و . . . می باشد. گردشگران  تور آنتالیا در زمان ناهار می توانند به رستوران  کلاه فرنگی هتل ازکای مای فالز آنتالیا رفته و انواع غذاهای خوشمزه را میل کنند . 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

هتل ستاره طلایی کیش که هتلی 2 ستاره می باشد جز هتل های شناخته شده در کیش می باشد این هتل برای اقامت کسانی که با خانواده سفر می کنند مناسب است . هتل ستاره طلایی کیش نسبت به هتل های دیگر دارای مسافت طولانی تری تا مراکز خرید می باشد به همین دلیل این هتل برای گردشگران تور کیش دی 94 خود سرویس حمل و نقل فراهم کرده است . از جاذبه های دیدنی کیش که به این هتل نزدیک می باشد می توان به پارک آهوان اشاره کرد از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور کیش تعطیلات دی 94 رستوران با غذاهای گوناگون و خوشمزه ، کافی شاپ و صندوق امانات و . . . می باشد . شما می توانید سفری به یاد ماندنی را در هتل ستاره طلایی کیش تجربه کنید.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ستاره طلایی کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

پروازهای تفریحی کیش

پروازهای تفریحی کیش از هیجان انگیزترین و لذت بخش تر ین تفریحات این جزیره زیبا می باشد. مسافرانتور کیش زمستان 94 که علاقه مند به تفریحات هیجانی هستند پروازهای تفریحی کیش را از دست ندهند.پرواز با گلایدر , کایت موتور دار و جایروکوپتر بر فراز آسمان آبی آبهای نیلگون خلیج فارس این امکان را برای علاقه مندان تور کیش 94 به پروازهای هیجان انگیز فراهم می آورد که زیبایی ها و جذابیت های جزیره زیبای کیش را در حین پرواز و از آسمان نظاره کنند. فرودگاه بین المللی جزیره کیش دارای یک باند گلایدر 1500 در 300 متر است که پرواز کردن را برای گردشگران که علاقه مند به هیجان پرواز هستند را امکان پذیر کرده است. مسافرانتور لحظه آخری کیش با پرواز کردن در آسمان بر فراز آب های خلیج فارس سفری به یاد ماندنی و پرهیجانی را تجربه خواهند کرد.


پروازهای تفریحی کیش

 

شبیه ساز پرواز در کیش را می توان در مجتمع دامون در طبقه اول مرکز فلای دامون پیدا کرد که جز پرواز های تفریحی می باشد که شما می توانید از خودتان امتحان خلبانی بگیرید این مرکز اولین مرکز تخصصی برای پرواز های شبیه سازی شده در کشور می باشد . گردشگران تور کیش پاییز 94 که در این زمینه علاقه مند هستند می توانند شبیه ساز پرواز در کیش را در محیطی زیبا که توسط این مجموعه فراهم شده و قابل ارائه می باشد را تجربه کنند .



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پروازهای تفریحی کیش,تفریحات کیش,بهترین تفریحات کیش,سرگرمی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

پاراسل و تیوب سواری کیش از جاذبه ها و تفریحات هیجان انگیز کیش به شمار می رود که اکثر کسانی که به کیش سفر می کنند این تفریحات را تجربه می کنند . شما می توانید در برنامه های سفر خود این تفریح را قرار دهید و گردشگران تور کیش دی 94 می توانند با سوارشدن بر چتر پاراسل که توسط یک قایق در ارتفاعات دریا کشیده می شوند و هیجانی وصف ناپذیر را داشته باشند . پاراسل و تیوب سواری کیش از تفریحات دریایی می باشد که در آبهای زیبای خلیج فارس انجام می شود . در انجام این گونه تفریحات قوانین مربوطه باید رعایت شود . شاتل یا خفاش سواری که به آن تیوب سواری نیز گفته می شود از جاذبه های سفر تور کیش تعطیلات دی 94 می باشد که بر روی آب انجام می شود به این صورت که تیوب بادی توسط یک قایق تندرو کشیده می شود.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پاراسل و تیوب سواری کیش,تفریحات کیش,بهترین تفریحات کیش,سرگرمی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

خانه مردم شناسی بومیان کیش در زمینی به مساحت 1200 متر مربع با قدمت 200 ساله بنا شده است . این خانه در محله سفین کیش واقع شده است که شامل 15 اتاق و 2 حیاط می باشد که به طور کلی معماری این خانه بومی و قدیمی می باشد . گردشگران تور کیش پاییز 94 که در این زمینه علاقه مند هستند می توانند به خانه مردم شناسی بومیان کیش رفته و با فرهنگ و آداب و رسوم مردمان کیش آشنا شوند . در واقع این خانه نمادی از معیشت و زندگی مردم های کیش می باشد. قابل توجه گردشگران تور کیش دی 94 این خانه در 80 سال گذشته خانه حاج عبدالله بن شاهین بوده که جز بزرگترین تاجرهای مروارید زمان خود بوده که خود او خانه را از سه نسل قبا خود به ارث برده است . شما می توانید در سفر خود با تور کیش آذر 94 به خانه مردم شناسی بومیان کیش بروید و از نزدیک روش زندگی اهالی کیش را ببینید ، همچنین قابل ذکر است که این خانه برای اهای سفین ارزش ویژه ای دارد در گذشته به عنوان مکتب خانه و مکانی برای یادگیری قرآن نیز استفاده می شد . 

مطالب مرتبط:
 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: خانه مردم شناسی بومیان کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

هتل فورچون پرال دبی

 

هتل فورچون پرال دبی از هتل های 3 ستاره در منطقه دیره می باشد که دسترسی به نقاط دیگر شهر از این هتل آسان می باشد. قابل ذکر است که تا مترو 10 دقیقه فاصله دارد و تا پارک ساحلی و مراکز خرید مهم فاصله کمی دارد ، فاصله این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه می باشد. مسافران تور دبی تعطیلات پاییز 94 که در هتل فورچون پرال دبی اقامت داشته باشند می توانند نمایی زیبا با معماری معاصر را در شب تماشا کنند . اتاق های هتل مجهز به وسایل لازم  و دکوراسیون به روز بوده ، تعداد اتاق های آن 130 تا می باشد که بسیار بزرگ و راحت بوده از امکانات آن می توان به سیستم تهویه ، سیستم تصویری و صوتی ، یخچال ، اینترنت پرسرعت ، سالن بدن سازی ، صرافی ، استخر ، صندق امانات و . . . که مخصوص میهمانان تور دبی تعطیلات دی ماه 94 در هتل فورچون پرال دبی می باشد. همچنین قابل ذکر است برای افرادی که قصد برگزاری جشن ها و یا مراسم خود را در این هتل دارند می توانند از سالن آرایشگاه و سالن جلسه و ضیافت آن استفاده کنند.   

 

 


مطالب مرتبط:


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل فورچون پرال دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

 رستوران جام جم دبی

تور دبی رستوران ایرانی جام جم

رستوران جام جم دبیاز رستوران های ایرانی منطقه ساحل جمیرا می باشد که بسیار بزرگ و متشکل از دو طبقه است. این رستوران باداشتن پرسنلی خبره و مودب فضای گرمی را برای شما گردشران عزیز تور دبی زمستان 94 که این رستوران را برای نوش جان کردن غذا انتخاب کرده اید، فراهم آورده است. این رستوران غذاهای لذیذ با کیفیتی خوب و قیمتی مناسب را برای مهمانان خود سرو می کند.

تور دبی رستوران ایرانی جام جم

لازم به ذکر است که این رستوران علاوه بر غذای ایرانی غذاهای مدیترانه ای نیز سرو می کند. علاوه بر این در رستوران جام جم چای و قهوه نیز سرو می شود که گردشگران عزیز تور دبی پاییز 94 پس از نوش جان کردن غذای خود می توانند در فضای باز یا باغ این رستوران یک چای لذیذ را نوش جان کنند و لحظات خوشی را برای خود رقم بزنند. 

تور دبی ستوران ایرانی جام جم

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران جام جم دبی ,رستوران های دبی,بهترین رستوران دبی ,ارزان ترین رستوران دبی , رستوران خوب دبی, رستوران مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

رستوران کینگ کاخ دبی

رستوران کینگ کاخ دبی از رستوران های معروف دبیاگر دبی به حساب می آید و شما می توانید در سفر خود به این رستوران رفته و غذاهای ایرانی آن را امتحان کنید . این رستوران در منطقه دبیاگر دبی واقع شده است و برای رفتن به آنجا به خیابان پورسعید بروید. مسافران تور دبی دی ماه 94  اگر در این منطقه از دبی گرسنه شدند به رستوران کینگ کاخ دبی بروند و غذاهای ایرانی آن را که بسیار خوشمزه است انتخاب کنند و میل کنند .


رستوران شفا در دبی

رستوران شفا در دبی از رستوران های بیسار خوب در منطقه دبیاگر دبی می باشد که اگر در دبی قصد خوردن غذاهای ایرانی بسیار خوشمزه را داشتید سری به این رستوران بزنید . این رستوران  از لحاظ موقعیت مکانی در خیابان سطوه کنار مسجد قادری می باشد . گردشگران تور دبی زمستان 94 میتوانند انواع غذاهای ایرانی را در رستوران شفا در دبی تجربه کنند.

 


مطالب مرتبط:


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های معروف دبی ,رستوران های دبی,بهترین رستوران دبی ,ارزان ترین رستوران دبی , رستوران خوب دبی, رستوران مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi
 

مرکز خرید آک استانبول 

markaz kharid ak istanbul

مرکز خرید آک استانبول پر طرفدارترین مرکز خرید و بهترین مرکز خرید دنیا  با وسعتی زیاد  در ماه مارس 1994 افتتاح گردید که از  جمله مرکزهای خرید شلوغ استانبول می باشد ، مرکز خرید تجاری با 32 کافه و رستوران و 264 مغازه بزرگ و 1500 محل پارک برای اتومبیل مدعی که در ماه تا 1/5  میلیون نفر از این مرکز خرید تجاری و تفریحی بازدید کرده و خرید می کنند.در تور استانبول زمستان 94 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید. در روزهای معمولی در یک هفته میانگین بین چهل  تا چهل و پنج هزار نفر از مرکز خرید آک مرکز دیدن می کنند و برای خرید می روند که در روزهای تعطیلی پایان هفته و روزهای عید این عدد به بیشتر از هفتاد هزار نفر هم می باشد.در تور استانبول دی 94میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

مرکز خرید تجاری و  تفریحی آک استانبول در ناحیه اتیلر  با مساحت صد و هشتاد هزار متر مربع محل سرپوشیده ساخته شده است. در مرکز خرید 2 آسانسور پانارومیک و  41 پله برقی و 30 آسانسور معمولی برای رفت و آمد به عموم مردم و مسافران تور استانبول ساخته شده است. مرکز خرید آک استانبول همه روزه در ساعت 10 صبح الی 10 شب آماده بازدید خریداران و بازدیدکنندگان می باشد.در تور استانبول زمستان 94 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید.

آدرس مرکز خرید آک استانبول : منطقه اتیلراستانبول 

 

مرکز خرید آک استانبول

 مطالب مرتبط:

مرکز خرید آک استانبول

 

تور استانبول دی 94

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول لحظه آخری



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید آک استانبول,مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi
 

برج دختر استانبول

 

برج دختر استانبول بر بالای صخره اي صاف و بزرگ که در وسط تنگه بسفر ساخته شده است. برج دختر ساخته شده توسط دست بشر می باشد و زمانی طولانی است که بوسیله انسانها  فراموش شده است. مرغهای دریایی را فراموش نکنیم که با سرو صدای خود در بالای برج دختر زیبایی این برج را بیشتر میکنند.در تور استانبول زمستان 94 بهترین لحظات را سپری کنید بیشتر مردم استانبول این عمارت را دوست دارند و داستانهای عاشقانه بسیاری در باره این برج نقل می کنند. نام دیگر برج دختر کیز کوله سی می باشد که نویسنده بزرگ ترک در نوشته هایش از برج به عنوان گل نیلوفری که پژمره نمی شود گفته است.
 این برج زیبا از جاذبه های معروف استانبول می باشد . داستان معروفی می باشد که پسری جوان به نام لاندروس برای دیدن معشوقه خود هر شب تا برج شنا می کرده است .در تور استانبول دی 94 میتوانید از این مکان زیبا لذت ببرید. در یکی از شبها هوای طوفانی باعث شده بود فانوس دختر خاموش شود و لاندروس جوان راه را گم کرد و غرق شد,  این افسانه ورد زبان سیاحان غربی  در قرن هفده بوده است و باعث شده این بنا نام برج لاندرا را بگیرد. داستان دختر پادشاه می باشد. دختری با موهای بلند و ابروهایی کمانی و چشمان آبی زیبایی داشت و پدرش پادشاه دخترش را از همه پنهان می کرد.مسافران تور استانبول دی 94 میتوانند از این جاذبه گردشگری زیبا لذت ببرند. روزی از روزها پادشاه از یک پیشگو شنید ماری دختر زیبایش را نیش میزند. پادشاه دستور داد  برجی میان تنگه بسازند و از دخترش مراقبت کند ولی روزی از روزها ماری از سبدی که برای دختر انگور فرستاده شده بود ماری بیرون آمد و دختر زیبا را نیش زد. برج دختر استانبول که سمبل بسیار ارزشمندی شده است بسیاری از نویسندگان و نقاشان خارجی و داخلی و شاعران از این برج الهام میگیرند .در تور استانبول زمستان 94 بهترین لحظات را سپری کنید.

borje dokhtar istanbul

borje dokhtar istanbul

 مطالب مرتبط:

تور استانبول زمستان 94

 

تور استانبول دی 94

تور استانبول لحظه آخری



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: برج دختر استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi
 

مرکز خرید میسون مد چین

میسون مد یکی از بهترین مراکز خرید چین، که در شماره 1312 خیابان هوای های واقع شده است، در واقع اشرافی ترین مغازه در کل این خیابان به حساب می رود. خیابان هوای های بیش از نیمی از شهرت خود را مدیون همین مجموعه میسون مد است. در میسون مد می توانید مجموعه ای از بهترین و مطرح ترین برند ها نظیر گوچی، کنزو، هوگو باس، بالی و غیره را بیابید.در تور چین از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید. این مجموعه یکی دیگر از مراکز خرید شانگهای چین به شمار میرود.میسون مد یکی از شیک ترین مراکز خرید چین می باشد اشرافی ترین مغازه درخیابان هوای های است که درشماره ۱۳۱۲ آن واقع شده است. خیابان هوای های نیمی از شهرت خود رامدیون این مرکز خرید است که مطرح ترین برندهای دنیا نظیرGucci، Ferragamo ، Hugo Boss ، Bally ، Kenzo و…درآن وجود دارند. مسافران تور چین میتوانند از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایند.

مرکز خرید میسون مد چین

 

مرکز خرید میسون مد چین

مرکز خرید میسون مد چین

 مرکز خرید میسون مد چین

 مطالب مرتبط:

مرکز خرید میسون مد چین

تور چین زمستان 94

تور چین 94

تور چین دی 94



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید میسون مد چین, بازارهای چین , مراکز خرید چین , پاساژهای چین , بهترین مراکز خرید چین ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi
 

رستوران فنگ ونگ چین

“فنگ ونگ” رستورانی است که در یکی از پرتگاه های خطرناک کوه های “هوبی” قرار دارد و مشتریان آن باید از گذرگاه باریکی برای رسیدن به ان عبور کنند که البته کمی ایمن شده است. این رستوران یکی از خطر ناک ترین رستوران های جهان است که درچین قرار دارد.مسافران تور چین میتوانند از این رستوران جالب دیدن نمایند.
این گذرگاه درارتفاع ۳۰ متری از پایین دره قرار داد و البته بسیار باریک تر از آن است که سه نفر همزمان از کنار هم عبور کنند 
این رستوران طبیعت بسیار زیبایی دارد که در مقابل این دره وجود دارد. البته برای استفاده از این رستوران نباید ترس از ارتفاع داشته باشید. در تور چین میتوانید خاطرات خوبی را سپری کنید.
از آنجایی که این رستوران دقیقه به عنوان یک پرتگاه شناخته می شود بسیاری به آن لقب خطرناک ترین رستوران دنیا را داده اند. در تور چین میتوانید از این رستوران زیبا دیدن فرمایید.

 رستوران فنگ ونگ چین

 رستوران فنگ ونگ چین

مطالب مربط:

رستوران فنگ ونگ چین

تور چین زمستان 94

تور چین 94

تور چین دی 94



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: رستوران فنگ ونگ چین, رستوران های چین, بهترین رستوران های چین , رستوران های ارزان چین, رستوران های مجلل چین ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi
 

هتل جایپی پالاس اگرا هند

هتل جایپی پالاس یکی از هتل های 5 ستاره خوب اگرا و هند محسوب می شود.کلیه اتاقهای این هتل تمیز، مرتب و راحت می باشد. این هتل دارای کارکنانی مهربان و با دقت است.وجود زمین بازی کودکان در این هتل باعث می شود که به کودکان شما هم خوش بگذرد و با یک خاطره خوب از این هتل در یادشان بماند .  اين هتل اقامت خوبی را به شما میهمانان عزیز و مسافران تور هندارائه می دهد .

امکانات رفاهی هتل شامل : ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (فصلی) می باشد. پس از یک روز پرکار و یا پر گشت وگذار، رفع خستگی و استراحت در سونای هتل به میهمانان توصیه میشود.وجود زمین بازی مخصوص کودکان، باعث شده آنها با خاطره ایی خوش هتل را ترک کنند. در تور هند بهترین ها را تجربه کنید.اين هتل اقامتي لوکس را به همراه امکانات بسيارويژه اي نظير زمين گلف به ميهمانان خود ارائه ميدهد. در باغ هتل استراحت کنيد.ميهمانان ميتوانند در فعاليت هايي نظير اسکواش، پينگ پنگ، بيليارد، تنيس، بولينگ، ميني گلف شرکت کنند. اقامت در هتل های آگرا، به تجربه فراموش نشدنی تبدیل خواهد گشت.این هتل در لیست هل های آگرا از رتبه خوبی بر خوردار است.مسافران تور هندمیتوانند از این هتل زیبا لذت ببرند.        

هتل جایپی پالاس اگرا هند

اتاق هتل جایپی پالاس اگرا هند

رستوران هتل جایپی پالاس اگرا هند

 مطالب مرتبط:

هتل جایپی پالاس اگرا هند

تور هند زمستان 94

تور هند دی 94

تور هند 94



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: هتل جایپی پالاس اگرا هند,هتل های هند , بهترین هتل های هند , هتل های ارزان هند , هتل های مجلل هند ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi
 

هتل هیلتون نیو دهلی جاناکپاری هند

هتل پنج ستاره هیلتون نیو دهلی جاناکپاری هند، از موقعیت جغرافیایی مناسب و در مرکز دهلی قرار گرفته در 14 کیلومتری فرودگاه بین المللی Indira Gandhi قرار گرفته است. اتاقهای بزرگ هتل از چشم انداز وسیعی نسبت به شهر و یا استخر برخوردار بوده و به تلویزیون صفحه تخت 32 اینچی، فضای کار وسیع، صندلی های خوش استیل، حمام مرمری با وان و دوش سقفی مجهز میباشند. هتل امکاناتی را از قبیل 8 رستوران و بار، یک سالن بدنسازی و پارکینگ رایگان به میهمانان ارائه میدهد.مسافران تور هند میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایید. رستوران Zune با سرو خوراکهای مناطق شمالی هند و نوشیدنی در show bar خود از میهمانان پذیرایی میکنند. رستوران By the Way نیز انواع خوراکیهای مختصر را ارائه میدهد. علاوه بر این میهمانان میتوانند در 6 رستوران و بار دیگر هتل نیز به صرف خوراکهای چینی، ایتالیایی و مدیترانه ای مشغول شوند. خدمات دوستانه کارکنان موجب شده تا هتل از بهترین هتل های دهلی نو محسوب شود.اقامت در هتل های دهلی نو هند، به تجربه فراموش نشدنی تبدیل خواهد گشت. در تور هند میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.

 هتل هیلتون نیو دهلی جاناکپاری

 مطالب مرتبط:

هتل هیلتون نیو دهلی جاناکپاری هند

تور هند زمستان 94

تور هند دی 94

تور هند 94



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: هتل هیلتون نیو دهلی جاناکپاری هند,هتل های هند , بهترین هتل های هند , هتل های ارزان هند , هتل های مجلل هند ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi
 

هتل های 2 ستاره مشهد

هتل هرند مشهد

 هتل هرند مشهد یکی از هتل های 2 ستاره مشهد میباشد که در یکی از نزدیک ترین خیابان های منتهی به حرم امام رضا واقع شده و با داشتن منوی غذایی انتخابی و صبحانه بوفه آمادگی پذیرایی از میهمانان و زایرین بارگاه مطهر رضوی را دارد.مسافرانی که در این هتل مشهد اقامت دارند میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند. به فاصله زمانی 5 دقیقه از حرم مطهر قرار گرفته در مجاورت بازار امام رضا(ع) نزدیکی به مراکز خرید 17 شهریور هتل هرند دارای 52 اتاق ( دو تخته - سه تخته- دابل - تری پل ) که همگی دارای حمام - سرویس بهداشتی و سیستم صوتی (پخش موسیقی - فیلم سینمایی- کارتون ) می باشند . از امکانات دیگر هتل می توان به کافی شاپ - لابی - رستوران و پارکینگ اشاره نمود . این هتل یکی از بهترین هتل های مشهد میباشد.

هتل هرند مشهد

هتل هرند مشهد

هتل پارسه مشهد

هتل پارسه مشهد , هتلی دو ستاره در فاصله 20 دقیقه ای حرم مطهر حضرت رضا (ع) واقع شده است . این هتل با داشتن 20 نوبت سرویس رفت و برگشت به حرم , صبحانه به صورت بوفه , ناهار با منوی 12 نوع غذا به صورت انتخابی و شام با منوی 10 نوع غذا آماده پذیرایی از میهمانان محترم می باشد.مسافرانی که در این هتل مشهد اقامت دارند میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.  ضمنا هتل پارسه مشهد با داشتن 46 اتاق , شامل 5 اتاق دو تخته , 15 اتاق دو تخت همراه با یک کاناپه , 15 اتاق سه تخت  همراه با یک کاناپه , 5 آپارتمان یک خوابه 5 تخت و 6 آپارتمان دو اتاق خوابه 5 تخت و یک کاناپه با داشتن امکاناتی بی نظیر آماده خدمات دهی به زائرین حضرت رضا (ع)  می باشد. این هتل یکی از بهترین هتل های مشهدمیباشد. 

هتل پارسه مشهد

هتل پارسه مشهد

 مطالب مرتبط:

هتل پارسه مشهد

 

هتل هرند مشهد

تور لحظه آخری مشهد

تور مشهد زمستان 94



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 2 ستاره مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi
 

هتل مدینة الرضا مشهد

این هتل پنج ستاره یکی از بهترین هتل های پنج ستاره مشهد میباشد که در عین حال نزدیک ترین هتل پنچ ستاره مشهد به بارگاه ملکوتی امام رضا با محیطی فوق العاده زیبا و معماری اصیل ایرانی با فرهنگ معنوی و اتاقهای شیک آماده پذیرایی از زائران امام رضا (ع) می باشد.مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند. این هتل بسیار آرام و پر از معنویت در عین نوسازی و زیبایی با پرسنل مجرب آماده خدمتگذاری به شما میهمانان عزیز میباشد. این هتل در فاصله نزدیک حرم (150 متر) قرار دارد که با حدود چهارصد اتاق با امکانات کامل در خدمت میهمانان گرامی می باشد. مسافران تور مشهد میتوانند با اقامت در این هتل خاطره خوبی را برای خود فراهم کنند.

این هتل دارای امکاناتی نظیر : یخچال، تلویزیون، استخر، سونا، جکوزی،سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی

هتل مدینه الرضا  

هتل مدینه الرضا

هتل مدینه الرضا

هتل مدینه الرضا

 مطالب مرتبط:

هتل مدینة الرضا مشهد

تور مشهد زمستان 94

تور مشهد دی 94

تور لحظه آخری مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل مدینة الرضا مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi
 

فست فود شامیانا دبی

شامیانا اسم یکی از فست فودهای زنجیره ای در دبی می باشد که غذای هندی ارائه میدهد . این غذاها مخلوطی است از برنج ادویه دار و پیاز و سیب زمینی سرخ شده و جوجه های تندوری . اصل این غذا برمیگردد به پنجاب که در مرز پاکستان و هند قرار دارد و تشکیل شده از مرغ سرخ یا برشته شده که ابتدا در ماست خوابانده می شود و سپس به آن ادویه تندوری ماسالا اضافه می کنند .این رستوران بهترین غذا ها را در اختیار مسافران تور دبی زمستان 94 میگذارد. ادویه تندوری ماسالا ادویه ای است که از ترکیباتی مانند : سیر ، زنجبیل ، زیره سبز ، فلفل قرمز و گارام ماسالا که خودش ترکیبی است از چند ادویه دیگر تشکیل شده است . گردشگران تور دبی دی 94 که علاقه مند به غذاهای هندی هستند می توانند از غذاهای این فست فود میل کنند .

 فست فود شامیانا دبی

 مطالب مرتبط:

فست فود شامیانا دبی

تور دبی زمستان 94

تور دبی دی 94



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: فست فود شامیانا دبی ,رستوران های دبی,بهترین رستوران دبی ,ارزان ترین رستوران دبی , رستوران خوب دبی, رستوران مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi
 

هتل های خوب دبی

 هتل هالیدی این بر دبی

این هتل 4 ستاره مدرن دارای اتاق هایی با مبلمانی بسیار شیک و مدرن می باشند که رنگ آمیزی شاد و زیبایی دارند.از خدمات اتاق های این هتل بزرگ و مدرن می توان به تلویزیون LCD متصل به ماهواره ، حمام و دستشویی شخصی ، میز کار در هر اتاق ، روزنامه و گاو صندوق اشاره داشت.اینترنت هتل در تمامی فضاهای هتل به صورت رایگان قابل استفاده مسافرین بوده که امکانات راحتی را برای آنان فراهم می کند.در تور دبی زمستان 94 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.
از خدمات مرکز سلامتی هتل می توان به استخر بزرگ و زیبا در پشت بام هتل که امکان ورزشی شاد و مفرح را برای مسافرین هتل فراهم می آورد اشاره کرد البته سونای بخار و سالن ورزشی کاملا” مجهز هتل نیز امکان ورزش برای مسافران را فراهم کرده اند.امکان دسترسی به ساحل جمیرا و مرکز خرید دیره با سرویس رایگان را برای مسافرین فراهم کرده است.همچنین تنها با چند دقیقه پیاده روی ، برج المال دبی قابل وصول است.این هتل بهترین خدمات را به مسافران تور دبی دی 94 ارائه میدهد.

امکانات هتل هالیدی این بر دبی شامل : پاسخگویی ۲۴ ساعته - خانه داری ۲۴ ساعته -ترانسفر فرودگاه- نگهداری از کودکان-صرافی-امکانات معلولین-پذیرش سریع-رختشویی / خشک شویی-انبار بار و چمدان-رستوران-صندوق امانات-کافی شاپ -امکانات جلسه و ضیافت -خدمات تهیه بلیط. مسافران تور دبی میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.در تور دبی زمستان 94 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.

هتل هالیدی این بر دبی

 هتل هالیدی این بر دبی

 

هتل دار الماسیاف مدینات جمیرا دبی
این هتل یکی از مشهورترین هتل‏‌های دبی در امارات است.این هتل با 283 اتاق و خدمات بي نظير خود پذيرا مهمانان و گردشگران دبی است . ميهمانان عزيز مي توانند از اتاقهاي راحت هتل لذت ببرندموقعیت موقعیت بی نظیر این هتل ، از ویژگی های این هتل است که در میان هتل های 5 ستاره دبی بی نظیر است.هتل ۲ رستوران عالی دارد. یکی از این رستوران‏‌ها مُشرِف بر مسیر رود است و غذاهای تایلندی سرو می‏‌کند و دیگری رستورانی ایتالیایی است با غذای لذیذ ایتالیایی.در تور دبی زمستان 94 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.

از دیگر امکانات رفاهی هتل میتوان ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سر پوشیده نام برد.ارائه خدمات نگهداری از اطفال و وجود زمین بازی مخصوص کودکان، سفر شما و دلبندانتان را به روزهای به یاد ماندنی تبدیل خواهد کرد.مسافران تور دبی دی 94 میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.

هتل دار الماسیاف مدینات جمیرا

هتل دار الماسیاف مدینات جمیرا

 مطالب مرتبط:

هتل هالیدی این بر دبی

 

هتل دار الماسیاف مدینات جمیرا دبی

تور دبی زمستان 94

تور دبی دی 94



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi
 

مراکز خرید خوب کیش

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش

 از بازارهای نسبتا قدیمی در جزیره زیبای کیش بازار ونوس کیش می باشد. بازار ونوس کیش از بازارهای کیش و از جاذبه های کیشمی باشد و در طول سال گردشگران و مسافران زیادی به جزیره کیش جذب می شوند . این ویژگی بازار موجب شده که گردشگران و مسافران از این بازار دیدن نمایند.در تور کیش زمستان 94 میتوانید از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید . بازار ونوس کیش در دو طبقه ساخته شده است که بیشتر فروشگاههای بازار در طبقه اول قرار دارد و در طبقه دوم بازار ونوس کیش بیشتر دفاتر اداری و خدماتی .... به فعالیت مشغول هستند . بازار ونوس کیش بازاریست که اکثر عرضه کنندگان  پوشاک و البسه زنانه و در بازار فروش محصولات و لوازم خانگی کمتر فروش می رسد . بازار ونوس کیش در نزدیکی بازار مریم و در خیابان سنایی واقع شده است و تقریبا پانزده سال است که فعالیتش را شروع کرده است.در تور کیش دی 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

بازار مرجان کیش

 بازار مرجان کیش

بازار مرجان کیش در پشت سواحل مرجانی با وسعتی بیشتر از 200 هزار متر مربع در ساحل شرقی جزیره کیش و در مجاور هتل‌هایشباویز  , سیمرغ ,  و کوثر واقع شده و یکی از بازارهای شیک جزیره کیش است. بازار مرجان کیش در سال ۱۳۷۰ در یک طبقه بهره برداری گردید. بازار مرجان کیش دارای یک پارک ساحلی و واحدهای مسکونی و یک بازار می باشد .در تور کیش دی 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید. معماری بسیار جالب در بازار مرجان کیش استفاده شده است و یک آکواریوم زیبا با حجم 5400 متر مکعب وجود دارد و انواع  آبزیان و ماهی ها برای نمایش وجود دارد. بازار مرجان کیش در شب بسیار جالب و دیدنی است. این بازار دارای 260 واحد تجاری و اداری است که فعالیتشان در زمینهلوازم خانگی , لوازم آشپزخانه  , کیف و کفش , مواد غذایی و خرازی می باشد. این بازار مرجان کیش اندکی دورتر از مراکز اقامتی و اداری است اما نرخ کالاها بسیار مناسب می باشد و به ساحل زیبا و مرجانی کیش نزدیک است .در تور کیش زمستان 94 میتوانید از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید. بازار مرجان کیش دارای دو کافه و رستوران است که می توانید از انواع غذاهای لذیذ و نوشیدنی ها لذت ببرید .

مطالب مرتبط:

بازار ونوس کیش

 بازار مرجان کیش

تور کیش زمستان 94

 

تور کیش دی 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید خوب کیش, بازارهای کیش, مراکز خرید کیش , پاساژهای کیش , بازارهای خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi
 

مجموعه ورزشی المپیک کیش

مجموعه ورزشی المپیک کیش

مجموعه ورزشي المپيك کیش از بزرگترین مراکز ورزشی کیش است که در اکثر روزها مورد استقبال و توجه مسافران و گردشگران تور کیش واقع شده است این مجموعه ورزشی با امكانات استاندارد برای ميزبانی اردوهاي تيم هاي خارجی ، ورزشي ملي ، باشگاهي می باشد. مسافران تور کیش زمستان 94 میتوانند از این مکان زیبا دیدن نمایند .مجموعه ورزشي المپيك کیش دارای دو زمين فوتبال چمن و  چند زمين تنيس , سالن مخصوص پينگ پنگ ، دو زمين ميني فوتبال چمن مصنوعي، دو سالن تمرين و مسابقات اسكواش ، استخر شنا مجهز شده  به سوناي خشك و بخار با سالن بدنسازي است، همچنین سالن چند منظوره ویژه ورزش هاي توپی و غیر توپی مانند واليبال، هندبال، بسكتبال، كشتي، فوتبال، جودو ، كاراته،تكواندو، خانه شطرنج و همچنین امكانات و تجهیزات براي دیگر ورزش ها در مجموعه ورزشي المپيك کیش مهیا شده است.در تور کیش دی 94 از این مکان توریستی زیبا دیدن فرمایید .چند سالن تجهیز شده ورزشي هم دراين مجموعه به زودی بهره برداري خواهد شد. 

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94

مجموعه ورزشی المپیک کیش

تور کیش لحظه آخری



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مجموعه ورزشی المپیک کیش,تفریحات کیش,بهترین تفریحات کیش,سرگرمی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi
 

هتل بین المللی هما 2 مشهد

تور مشهد هتل بین المللی هما 2

هتل بین المللی هما 2 مشهد از هتل های 5 ستاره این شهر است که در قسمت غربی آن واقع شده است. در واقع این هتل اولین هتل 5 ستاره این منطقه سرسبز و آرام (غرب مشهد) می باشد. این هتل متشکل از 202 اتاق با تمام امکانات رفاهی لازم از جمله تلویزیون , سیستم تهویه هوا , مینی بار , سرو چای و قهوه در داخل اتاق و... می باشد.در تور مشهد میتوانید از این هتل زیبا استفاد نمایید.

تور مشهد هتل بین المللی هما 2

از دیگر امکانات رفاهی هتل هما 2 می توان به پارک بازی برای کودکان , سالن بدنسازی و تنیس , سالن بیلیارد , 3 رستوران و یک چایخانه , کافی شاپ , استخر , سونا , جکوزی , آرایشگاه و... اشاره کرد. مسافران عزیزتور مشهدمی توانند سفری آرام و به یاد ماندنی را با اقامت در این هتل تجربه کنند.

تور مشهد هتل بین المللی هما 2

 

مطالب مرتبط:

هتل بین المللی هما 2 مشهد

تور مشهد لحظه آخری

تور مشهد زمستان 94



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل بین المللی هما 2 مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi
 

هتل های خوب مشهد

هتل خورشید تابان مشهد

تور مشهد هتل خورشید تابان

هتل خورشید تابان مشهد از هتل های 4 ستاره این شهر مقدس است که تنها 10 دقیقه تا حرم فاصله دارد. این هتل تازه تاسیس متشکل از 75 اتاق می باشد که طبق استانداردهای بین المللی تجهیز شده اند. این هتل با داشتن امکانات رفاهی لازم مانند استخر , سونا , سالن ماساژ و بدنسازی , رستوران , کافی شاپ , رستوران و... آماد خدمت رسانی به مسافران عزیز تور مشهد می باشد. این هتل به دلیل موقعیت مکانی خوبی که دارد می تواند برای گردشگران و زائران تور مشهد هتل مناسبی باشد تا سفر خوبی را تجربه کنند.

هتل کیانا مشهد

تور مشهد هتل کیانا

هتل کیانا مشهد از هتل های 4 ستاره این شهر مقدس است که در فاصله 500 متری حرم مطهر امام رضا (ع) قار گرفته است و مسافران تور مشهد تنها با 5 دقیقه پیاده روی می توانند به حرم بروند. این هتل در زمینی به مساحت 8000 مترمربع  ساخته شده است که متشکل از 100 اتاق در 8 طبقه می باشد. مسافران تور مشهد میتوانند در این هتل زیبا اقامت خوشی داشته باشند.

تور مشهد هتل کیانا

از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به رستوران , سالن صبحانه خوری , رستوران سنتی , کافی شاپ , استخر , سونا ,جکوزی , آرایشگاه زنانه , زمین باززی برای کودکان , سالن بیلیارد , فروشگاه و...  اشاره کرد. گردشگران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

مطالب مرتبط:

هتل کیانا مشهد

هتل خورشید تابان مشهد

تور مشهد لحظه آخری

تور مشهد زمستان 94



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi
 

جاذبه های گردشگری مشهد

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد در غرب این شهر مقدس در منطقه ای ییلاقی با آب و هوایی مطبوع قرار دارد. این پارک جنگلی بیشتر از 70 هکتار وسعت دارد و نیز دارای یک رودخانه فصلی بسیار زیبا می باشد.در تور مشهدمیتوانید از این مکان زیبا لذت ببرید. این پارک جنگلی پوشیده از درختان کهنسال و تنومند است که زیبایی این پارک را دوچندان کرده است. علاوه براین شهربازی کوهستان پارک شادی و باغ وحش این منطقه و همچنین تفریحگاه های زیبای آن باعث شده است که نه تنها مردم مشهد بلکه مسافران تور مشهد و زائران عزیز نیز به این منطقه بروند و اوقات فراغت خود را در کمال آرامش در این طبیعت زیبا سپری کنند.

تور مشهد پارک جنگلی وکیل آباد

یک جاده قدیمی و باریک با درختانی تنومند از کنار این پارک جنگلی به سمت طرقبه و شاندیز مشهد عبور میکرد اما اکنون با ایجاد پل مهندس پرتوی روی رودخانه فصلی این پارک مسیر گردگشران به سمت طرقبه و شاندیز هم تغییر کرده است. این منطقه در سال 1392 بازسازی شده است و برای این کار از مصالح طبیعی استفاده شده است. همچنین قنات قدیمی 3 دهنه ای که در این پارک وجو داشت نیز بازسازی شد و برداشت غیر قانونی آب از این قنات ممنوع شد. علاوه بر این در این پارک استخر , آب نما , چندین سرویس بهداشتی , پارکینگ , گلخانه و... ساخته شد. مسافران تور مشهد با رفتن به این پارک جنگلی می توانند از آرامشی که در این محیط حکم فرماست لذت ببرند و حتی برای چند روز در این منطقه ییلاقی خوش آب و هوا اتراق کنند.

سد دوستی مشهد

افرادی که تور مشهد را انتخاب می کنند ، گردش و تفریح در شهرهای همجوار مشهد است . این شهرها دیدنی ها و تفریحات متنوعی دارند . یکی از مهم ترینتفریحات مشهد ، جاذبه های طبیعی آن است که می توانید به وفور در شهرهای اطراف شاهد آن باشید . وجود دریاچه ها و رودخانه های زیبا ،  سرسبزی طبیعت مشهد را دو چندان کرده است .  یکی از این دریاچه های زیبا ، دریاچه دوستی ست که پشت سد دوستی مشهد ، ایجاد شده است .در تور مشهد میتوانید از این مکان زیبا لذت ببرید.

این سد در مرز ایران و ترکمنستان بر روی رودخانه مرزی هریرود در 75 کیلومتری شهرستان سرخس در شمال شرق خراسان رضوی احداث شده است. این سد از نوع خاکی با هسته رسی به ارتفاع 78 متر، طول تاج 655 و عرض تاج 15 متر می‌باشد. مخزن این سد دارای گنجایش 1250 میلیون مترمکعب می‌باشد. این سد با همکاری مشترک ایران و ترکمنستان ساخته شده و عملیات اجرایی ساخت آن در سال 1379 آغاز و در فروردین سال 1384 به بهره‌برداری رسید. نام سد بر اساس مفهوم دوستی و مودت، به نام «دوستی» انتخاب شده است.مسافران تور مشهد میتوانند از این منطقه زیبا دیدن فرمایند.

سد دوستی مشهد

 مطالب مرتبط:

سد دوستی مشهد

 

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد

تور مشهد زمستان 94

تور مشهد لحظه آخری



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()